Logare

Înregistrare

Panoul Webmaster

Metode de promovare a magazinului online

31 august 2021
AI in E-commerce: Viitorul cumpărăturilor online

A avea un magazin online nu e ultimul pas atunci când vrei să investești în prezența digitală a afacerii tale. Este foarte important să ai în vedere diverse modalități de promovare, în funcție de canalele și tipurile de marketing care se potrivesc cel mai bine cu profilul afacerii tale. Te poți gândi în felul următor: dacă oamenii nu știu de existența magazinului tău online, cum ar putea să îl viziteze?

Și dacă încă nu ai pus bazele magazinului tău online, intră pe WebWave și vezi cum poți face asta într-un mod simplu și eficient!

În articolul de astăzi vom elabora mai multe metode de promovare a magazinului tău online. Dacă, înainte de toate, ai nevoie să te convingi referitor la importanța promovării online, avem un articol care să-ți răspundă și la această întrebare! 

Vom trece prin noțiuni precum promovarea SEO, reclame plătite, social media, email marketing și mult mai multe metode prin care afacerea ta poate să aibă parte de o promovare completă și eficientă, care să o ducă la nivelul următor! Să le luăm, așadar, pe rând!

Metode de promovare a magazinului online:

(Fă click pe link pentru a ajunge la partea corespunzătoare a articolului)

  1. Promovare SEO

  2. Reclame plătite

  3. E-mail marketing

  4. Social Media

  5. Affiliate marketing

  6. Influencer marketing 

 

 

Promovarea SEO

Dincolo de faptul că utilizatorii trebuie să știe de magazinul tău online, este imperios necesar ca Google să te cunoască mai întâi. 

În momentul în care cineva caută ceva pe Google, acesta trebuie să cunoască conținutul site-ului tău pentru a-l putea pune cât mai sus în lista de site-uri care ne apar pe pagină. Cum se întâmplă asta? Evident, prin promovare SEO. 

După ce cauți care sunt cele mai importante cuvinte-cheie ale afacerii tale, trebuie să le folosești cât mai bine și cât mai eficient, pentru ca motorul de căutare să te indexeze și să te aducă în fața oamenilor. De exemplu, dacă vorbim de un magazin cu articole vestimentare pentru copii, cuvintele cheie prezente ar putea fi: articole vestimentare de copii, haine de copii, etc. Odată ce le folosești în link-uri, descrieri de fotografii sau titluri, motorul de căutare va ști că magazinul tău online este cel mai potrivit pentru căutarea utilizatorului. 

Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare

Începe acum 

Reclame plătite

Promovarea SEO merge cel mai bine dacă e combinată cu reclamele plătite. Dacă, pe de o parte, promovarea SEO cere timp și răbdare, pentru că indexarea și apariția rezultatelor durează, reclamele plătite tind să ofere rezultate într-un timp mai scurt, deși necesită și acestea timp și răbdare. 

După cum probabil știi, dincolo de site-urile care apar organic, de fiecare dată apar și acelea care au semnul „Ad” în față. Ei bine, acelea sunt magazine online pentru care se fac reclame plătite și care licitează pentru a apărea acolo, primele în listă. 

În funcție de buget, grup țintă, perioadă și obiective, se poate licita pentru acel spațiu. În momentul în care oamenii văd primele sugestii și primele linkuri, tind să nu caute mai departe, știind că motorul de căutare a ales ce se potrivea mai bine. Așadar, îți poate ajuta magazinul online, pentru că ar fi prima oprire pe care o fac utilizatorii și, foarte probabil, și ultima! 

Promovarea SEO merge cel mai bine dacă e combinată cu reclamele plătite

Email marketing

Se întâmplă de foarte multe ori să uităm să finalizăm comanda sau să ne uităm printr-un magazin online, dar să nu mai revenim din diverse motive. 

Așadar, email marketing-ul vine să te ajute să îți fidelizezi clienții, să le amintești de comportamentul lor de consum, să le comunici cele mai noi oferte și, foarte important, să ai o relație mai apropiată cu clienții tăi. 

Spre exemplu, dacă cineva își pune toate articolele în coș, dar nu finalizează comanda, poți reveni cu un email în care să îi reamintești de acest lucru. Mai mult, dacă vrei să oferi informații, oferte sau coduri de reducere într-un mod personalizat, o poți face foarte ușor cu ajutorul email marketingului. 

Cum funcționează? În primul rând, ai nevoie de o bază de date cu adresele de mail ale clienților tăi. Evident, poți întocmi această bază de date cu un pop-up pe site-ul tău care le oferă un anumit beneficiu în schimbul abonării la newsletter-ul tău. De acolo trebuie doar să comunici cât mai bine cu ei! 

 

Social Media

Rețelele de socializare sunt un mod foarte bun prin care nu doar comunici cu audiența ta, dar o poți aduce foarte ușor în magazinul tău online! 

Social media poate fi folosită pentru ca afacerea ta să își prezinte ofertele și produsele, pentru a comunica deschis și transparent cu utilizatorii, pentru a aduce în față acele calități care dau unicitate afacerii tale și pentru a stârni curiozitatea oamenilor care mai apoi pot intra, printr-un simplu link, în magazinul tău online pentru a vedea toată oferta! 

Mai mult, este modul prin care poți afla ce anume își dorește audiența ta, cum ai putea să îi mulțumești, poți să primești recomandări și testimoniale și poți experimenta cu diverse tipuri de postări și vizualuri! 

 

Affiliate marketing

Affiliate marketing este o tactică populară prin care poți atrage trafic și vânzări în magazinul tău online, fiind benefică atât pentru afacerea ta, cât și pentru colaboratorii pe care îi alegi. 

Cum funcționează? Un afiliat primește comision pentru a promova serviciile sau produsele unei alte companii. Acesta pur și simplu caută produsul sau serviciul, îl testează și, dacă ajunge să îi placă, îl promovează și câștigă o mică parte din profit. 

Beneficiul este că, în acest mod, afacerea ta are acces la o bază mai mare de oameni sau adrese de email și se poate adresa unui public de care, până în acel moment, nu știa foarte multe lucruri. Mai mult, afiliatul va avea de cele mai multe ori un public fidelizat, ceea ce înseamnă că sunt șanse foarte mari ca achizițiile să crească! 

 

Influencer marketing

Probabil cea mai nouă și mai discutată formă de marketing din ultima perioadă este aceea care folosește influencerii. Este o metodă ce îmbină marketingul vechi cu cel nou. Știm deja de persoane publice și cunoscute folosite în diferite reclame sau apariții pentru a promova un anumit produs. Dar, influencer marketing duce acest lucru la un alt nivel, folosindu-se de influența unei persoane publice pentru a promova un anumit produs sau serviciu. 

Având în vedere numărul din ce în ce mai mare de persoane care aleg să devină influenceri și care reușesc să strângă și să fidelizeze foarte multe persoane, magazinele online au decis să se folosească de acest lucru pentru a aduce mai multe vânzări. Așadar, dacă o persoană are 10.000 de urmăritori, poți încheia un contract de colaborare prin care, în urma unei plăți, acea persoană să testeze și să vorbească despre produs sau serviciu. 

De cele mai multe ori, având în vedere fidelizarea pe care se bazează această metodă de marketing, oamenii au atât de multă încredere încât ajung să cumpere, bazat pe recomandare. Așadar, toată lumea câștigă, iar magazinul tău online tocmai a adunat și mai mulți oameni! 

 

Acum că știi toate aceste metode de promovare, dacă încă a nevoie de un site de la care să pornească totul, intră pe WebWave și începe să lucrezi la al tău chiar acum! 

Autor: Patrunjel Eduard

Cele mai citite articole. 

 

 

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

    

 

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

 

Urmărește-ne pe: