Dacă ai intrat pe un site web astăzi, ai fost întâmpinat cu siguranță de un personaj foarte interesant - pop-up-ul site-ului web! Acesta te va aștepta pe majoritatea site-urilor web, promițând să-ți ofere ceva în schimbul unui e-mail. Unele pop-uri mai avansate fac uz de conceptul de gamification foarte bine, oferind un tip de joc utilizatorului (ruletă, ghicitori) în schimbul unui lead, care de multe ori se transpune printr-un e-mail.
Dacă știi deja ce este un pop-up, haide și creează unul pentru site-ul tău în interiorul platformei WebWave! Îți oferim toate instrumentele necesare pentru a avea un site foarte bine pus la punct, într-un timp scurt și fără a fi nevoit să știi programare. Intră pe WebWave acum!
În articolul de astăzi vom discuta despre - ați ghicit - pop-up-uri! Vom vedea ce este un pop-up și care sunt avantajele și dezavantajele unui pop-up. Asfel, în urma citirii acestui articol o să știi dacă acesta este potrivit pentru site-ul tău web!
Conținutul articolului:
(Fă click pe link pentru a ajunge la partea corespunzătoare a articolului)
După definiția metaforică a acestuia, ar trebui să spunem și ce înseamnă, cu adevărat, un pop-up. Acesta este un instrument de promovare a afacerii ce apare într-un anumit moment în fața utilizatorului ce deschide site-ul web și care îndeamnă utilizatorul să-și ofere o adresă de contact (mail, număr de telefon) pentru o anumită răsplată.
Răsplata, este, în fapt, cea mai importantă parte a unui pop-up, deoarece fără ea, ar fi doar o reclamă enervantă pentru utilizator. Incentivarea unui utilizator spre o anumită acțiune este o metodă de marketing mai inovativă, ce a apărut odată cu schimbarea perspectivei utilizatorilor spre experiență!
Un alt aspect important al implementării unui pop-up este tehnologia din spate. Trebuie să te asiguri că există o bază de date pentru toate e-mail-urile pe care urmează să le strângi, altfel pop-up-ul nu are niciun rost. Irită utilizatorii și nici nu te ajută pe tine cu nimic! Din fericire, tehnologia de astăzi este mult mai ușor de setat, iar dacă-ți creezi un site cu WebWave și conectezi un serviciu de mail, baza de date va fi o simplitate!
Trebuie să ținem cont, atunci când planificăm implementarea unui pop-up, că acesta va avea și anumite dezavantaje. Trebuie să ni le asumăm, pentru a ne asigura că acestea nu vor influența site-ul în mod negativ.
Un pop-up ce apare pe site din primul moment al experienței utilizatorilor poate fi văzut extrem de iritant de către aceștia. De multe ori, un utilizator intră pe un site web cu un anumit scop - să citească un blog, să cumpere un produs sau un serviciu ori să afle mai multe despre afacerea ta.
Acel pop-up, pentru ei, este un obstacol în calea îndeplinirii scopului lor. Aceștia trebuie să-și ia din prețiosul timp ca să închidă pop-up-ul. Totuși, dacă ai utilizatori care gândesc așa, poate că în final aceștia nu ar fi cei mai profitabili utilizatori.
Totuși, acești utilizatori iritați pot să aibă repercusiuni și asupra motoarelor de căutare și a modului în care utilizatorii pot să depisteze site-ul tău web prin intermediul online. Astfel, dacă Google consideră că pop-up-ul site-ului tău stă în calea utilizatorilor, acesta îți va penaliza site-ul și va considera că experiența utilizatorului este înlesnită de acest factor.
Dacă brandul tău este nou, poate că un pop-up nu va dăuna prea mult, deoarece oamenii se vor obișnui din start cu acesta. Totuși, dacă site-ul tău nu a avut timp de câțiva ani buni un pop-up și deodată va apărea unul poate reprezenta pentru unii clienți fideli o schimbare nu foarte comodă.
Imaginea brandului tău este foarte importantă, iar orice afectează această imagine într-un mod negativ este de preferat să dispară cât mai repede din peisaj. O imagine deteriorată poate să-și pună amprenta pe afacerea ta pe termen foarte lung.
Deși uneori poate fi enervant, pop-up-ul cu siguranță nu poate fi ignorat de utilizatori.
Totuși, un pop-up nu are doar dezavantaje! Acesta poate reprezenta o metodă inedită de a atrage noi clienți și o modalitate nouă de a introduce persoane în pâlnia ta de marketing!
Până la apariția marketingului digital, acest gen de reclamă directă era mai rar. Poate doar broșurile din marketingul direct se apropie de conceptul de pop-up, însă rapiditatea și funcționalitatea unui pop-up este clar un factor ce poziționează pop-up-ul pe o treaptă mai înaltă a marketingului.
Curajul de a face uz de o astfel de formă de promovare poate să te răsplătească înzecit!
Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare
Deși uneori poate fi enervant, acesta cu siguranță nu poate fi ignorat de utilizatori. Trebuie să facă minim o acțiune - ori își folosesc această acțiune să închidă pop-up-ul, ori își oferă adresa de email și primesc un discount sau orice alt bonus decizi tu că ar merita!
Acest pop-up, îmbinat cu o strategie de marketing bine pusă la punct îți va îmbunătăți drastic conversiile! Vei putea să trimiți oamenii de pe site-ul pe mail și înapoi pe site, pentru a putea îndeplini anumite targeturi de conversii și vânzări!
Deși poate că nu ți se pare, pop-up-ul chiar e o formă de interacțiune cu utilizatorii - în special pe site-urile de tip landing page. Tu le oferi conținut educativ sau reduceri, iar aceștia îți oferă la schimb o adresă de e-mail. Astfel, ”tranzacția” este un schimb ideal și egal din partea ambelor părți!
Ai nevoie de un site web? Intră pe WebWave și creează unul astăzi simplu și rapid, cu ajutorul soft-ului nostru creat special pentru nevoile tale! Intră pe WebWave astăzi!
Autor: Patrunjel Eduard
Materiale.
Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.
Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00
Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave
Urmărește-ne pe: