Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

Urmărește-ne pe:

Programul WebWave.

Prețuri. 

Materiale. 

Companie.

Creare portofoliu fotografii online cu platforma WebWave.

Prezintă-ți cele mai spectaculoase momente surprinse în fotografie. Alege programul WebWave și creează-ți albumul sau portofoliul online. Vezi care sunt beneficiile creării prezenței online cu WebWave.

Creează portofoliu fotograf 

Prezintă lumea văzută cu obiectivul camerei tale. 

Lucrările tale sunt cea mai bună reflectare a profesionalismului tău. Prezintă-le eficient cu ajutorul unui portofoliu fotograf online.

Alege-ți propria perspectivă. 

Alege-ți propria perspectivă. 
Obține control deplin asupra imaginii tale. Prezintă-ți lucrările, istoria și dezvoltă-ți afacerea / pasiunea pentru fotografie. 

Lucrează cu toate aspectele fotografiei. 

Fotografia este un domeniu vast care deja este structurat pe segmente (domenii). Cu ajutorul unui portofoliu cu poze îți poți prezenta experiența din fiecare segment cu ajutorul unor subpagini dedicate.

Alege șablonul potrivit.

Alege unul din șabloanele noastre gratuite pentru fotografi, apoi personalizează-l și ajustează-l la necesitățile proprii.

Ai o idee proprie asupra designului portofoliului tău cu poze? Proiectează-l selectând opțiunea „pagină curată” ” 

Fotografie de produs.

Prezintă într-un mod eficient caracteristicile produsului promovat.

Fotografie de natură.

Prezintă locurile vizitate și frumusețea care te înconjoară.

Fotografie fashion.

Prezentă-ți experiența în fotografie din industria modei și beauty.

Fotografie de evenimente.

Prezintă evenimentele surprinse în imagini și video.

Creează portofoliu fotograf 

Câștigă atenția și prezintă-ți profesionalismul.

Alege o platformă care va oferi site-ului tău baze solide și îți va permite să creezi un portofoliu cu fotografii funcțional și estetic.

Găzduire sigură și SSL

Alege un hosting sigur pentru stocarea imaginilor tale, cu ajutorul căruia îți vei putea dezvolta în continuu portofoliul online. 

Domeniu gratuit

Promovează-ți lucrările sub propriul nume folosind posibilitatea de a avea un domeniu .ro gratuit timp de 1 an.

Galerii foto și slidere

Alege forma perfectă de prezentare a fotografiilor care ți se potrivește cel mai bine - optează pentru o Galerie standard sau un Slider dinamic.

Fixarea elementelor

Prezintă-ți istoria în mediul online. Beneficiază de funcțiile fixării și defixării elementelor în timpul scrollării, creând astfel un scroll-telling.

Efecte de Parallax și Ken Burns

Prezentați-vă fotografiile într-un mod special. Oferă-le mai multă dinamică și magie folosind efectele editorului WebWave.

Optimizarea la dispozitivele mobile

Beneficiază de algoritmul de ajustare automată la dispozitivele mobile sau personaliză fiecare element individual și atrage utilizatorii de dispozitive mobile.

Optimizarea SEO

Setează tag-urile ALT și TITLE pentru o promovare eficientă a imaginilor în cadrul rezultatelor Google.

Cum se face un portofoliu fotografii online cu platforma WebWave în 5 pași simpli.

Logare

Loghează-te în Panoul Webmaster din cadrul platformei WebWave.

Alege un șablon

Alege un șablon sau începe cu o pagină curată.

Adaugă conținutul propriu

Adaugă conținutul propriu în proiect și publică website-ul cu un singur click.

Alege un plan

Activează planul Premium care se potrivește cel mai bine necesităților tale.

Gata

Bucură-te de un portofoliu original și unic.

Creează portofoliu fotograf 

Portofoliul de fotografii este, după cum sugerează și numele, în primul rând pentru persoanele care se ocupă de fotografie într-un mod profesional. Putem distinge multe domenii de activitate a fotografilor, de exemplu: 

  • fotografie natură

  • fotografie culinară 

  • fotografie fashon 

  • fotografie de nuntă 

  • fotografie de eveniment

Totuși, acest lucru nu exclude crearea unui portofoliu online atunci când abia începi aventura cu aparatul de fotografiat. Apoi îl poți folosi pentru a crea o galerie virtuală și pentru a-ți observa progresul.

1. Cine poate crea un portofoliu cu fotografii?

Portofoliul de fotografii creat sub forma unui site web iți permite sa iți prezinți fotografiile într-un mod profesional, îmbunătățindu-ți în același timp si reputația. Administrarea unui portofoliu online oferă câteva beneficii importante ca: confortul sporit, organizarea ușoară a materialelor și control superior asupra conținutului (în special în comparație cu opțiunea profilurilor de pe rețelele de socializare).

2. De ce merită să-ți creezi propriul site de fotografie?

Un portofoliu standard implică forma unei „serviete” sau a unui catalog. Datorită faptului că o parte din ce în ce mai mare din viața noastră privată și profesională migrează în mediul online, merită să-ți prezinți și lucrări fotografice pe site. Când folosești editorul de site-uri web, nu trebuie să-ți faci griji cu privire la lipsa cunoștințelor de programare. Acest tip de editor funcționează în baza principiului drag&drop (prinde și lasă). Chiar dacă nu ai timp pentru asta, poți folosi elemente gata făcute (vei găsi, printre altele, galerii foto și un formular de contact) sau alege unul dintre șabloanele gratuite și complet editabile care vor fi perfecte ca site pentru un fotograf. Vezi aici mai multe detalii.

În plus, avantajul alegerii platformei WebWave este, de asemenea, faptul că nu trebuie să aloci fonduri suplimentare pentru serviciile de webdesign a unei agenții sau a unui freelancer. Dacă alegi un plan care oferă oportunitatea de a administra un magazin online, îți vei putea vinde serviciile direct pe site-ul cu portofoliul de fotografii.

3. Cum să creezi un portofoliu de fotografie?

Portofoliul cu fotografii ar trebui tratată ca o bază cu lucrările tale. Cu toate acestea, nu trebuie să te limitezi doar la asta. În plus, merită să-ți păstrezi conturile în rețelele sociale. Acest lucru îți va permite să atragi mai mulți utilizatori. Dacă îți pasă de poziționarea bună a site-ului în cadrul rezultatelor Google, merită să iei în considerare optimizarea SEO - cuvinte cheie, metadate (care descriu fotografiile partajate), viteza de încărcare și optimizarea generală a site-ului.

Cu scopul de a atinge performanțe SEO sporite, poți opta pentru adăugarea conținutului suplimentar în diferite forme - de ex. în forma unor articole de blog.

De asemenea, trebuie amintit că, chiar dacă nu îți pasă de SEO, ar trebui să ai grijă de viteza de încărcare a paginilor site-ului. Creându-ți un site focusat pe fotografiile realizate de tine, nu uita de viteza cu care aceste fotografii se încarcă. Alegerea formatului corespunzător și comprimarea fișierului devine importantă.

4. Cum îți promovezi portofoliul foto?

Pe site-ul unui fotograf un lucru nu poate lipsi - fotografiile. În cazul în care avem un număr mai mare de fotografii ar fi bine să le alegem pe cele mai bune. Prea multe imagini pot fi copleșitoare pentru vizitatorii noștri.

Alegând cele mai bune și cele mai originale lucrări, ne creăm imaginea de artist, de prestator profesional de servicii. De asemenea, adaptăm mai bine destinatarul la proiectele noastre și sugerăm subiectul în care suntem specializați. În cazul în care faci fotografii în mai multe domenii: produs, nunți etc., este foarte recomandat să organizezi imaginile tematic cu ajutorul diferitor subpagini. În plus, ca și în cazul unui portofoliu „de hârtie”, în afară de fotografiile în sine, ar trebui să se ții cont și de informații suplimentare despre autor și lucrările tale. Poți prezenta informația sub forma mai multor secțiuni pe o singură subpagină sau poți pregăti mai multe subpagini separate care vor include: 

  • Contact (telefon, e-mail, adresă în cazul unui punct staționar și un formular).

  • „Despre mine” (educație, experiență etc.)

  • Oferta (prețuri specifice sau informații despre domeniul în care ești specializat) 

  • Magazin (dacă oferi cursuri sau dorești să vinzi serviciile direct pe site)

5. Ce ar trebui să conțină site-ul-portofoliu de fotografii?

Destinatarii pot ajunge pe site-ul nostru datorită conținutului bine poziționat, recomandărilor de la clienți mulțumiți și prin intermediul rețelelor sociale. În cazul în care deja administrezi un profil (sau mai multe) pe rețelele de socializare, merită să-ți creezi și un site propriu. Un site web oferă mai multă încredere clienților potențiali, în special atunci când este publicat sub o adresă de domeniu propriu. De asemenea un site web oferă posibilitatea de a publica o ofertă generală (în cazul în care o deținem) și mai multe opțiuni de contact. 

Portofoliul online, poate îndeplini de asemenea și funcția unui site de prezentare. În acest mod te vei face cunoscut mai bine clienților potențiali și le vei spune cum te pot contacta. 

6. Cum atragi clienți prin intermediul site-ului web?

Când începi activitatea de fotograf, merită să începi cu rețelele sociale. Poți alege o rețea mai populară (ex. Instagram) pentru o acoperire mai mare. Sau poți alege o rețea dedicată unui domeniu anumit (ex. Dribbble). Însă promovarea lucrărilor doar prin intermediul rețelelor de socializare nu va fi suficientă în toate cazurile. Este cu siguranță o modalitate bună de a-ți mări acoperirea, promovarea gratuită și de a crește gradul de conștientizare a brandului propriu, dar dacă intenționezi să activezi pe piață și să ai o bază solidă pe web, cel mai bine este să-ți construiești portofoliul sub forma unui site web. 

Fotografiile realizate pot fi prezentate la o rezoluție mult mai mare și o calitate mai bună, iar persoanele interesate de cooperare se vor avea mai multă încredere atunci când contactează un fotograf care deține propriul său site web profesional.

7. Unde ar trebui să-mi public lucrările mele foto?

Deoarece site-ul web ne aparține, îl putem numi de fapt așa cum dorim. Alege ceva care se va referi direct la afacerea ta sau doar numele și prenumele, sau poți combina aceste 2 elemente, de exemplu „În obiectivul Andreei”. În plus, merită să acorzi atenție includerii denumirii portofoliului în adresa site-ului web (în totalitate sau parțial - exemple de adrese: inobiectivulandreei.ro sau obiectivulandreei.ro). Un domeniu propriu nu doar sporește credibilitatea unui portofoliu, dar este și mult mai memorabil.

8. Cum ar trebui să se numească pagina foto?

Planul gratuit WebWave îți permite să utilizezi toate funcțiile editorului și astfel să creezi un design de site web pentru fotograf conform propriei viziuni. Publicarea și certificatul SSL (pentru securitatea site-ului) nu necesită nicio taxă. Un astfel de portofoliu de fotografii va primi o adresă pe subdomeniul WebWave. Totuși, dacă dorești să setezi propria adresă de site și funcționalități suplimentare care să ajute la dezvoltarea site-ului, merită să alegi unul dintre Planurile Premium și vei primi un domeniu .ro gratuit timp de un an.

9. Programul pentru creare portofolii fotograf de la WebWave este gratuit?

Întrebări frecvente (FAQ).

Nu ai găsit răspuns la întrebarea ta? Scrie-ne sau vezi baza noastră de tutoriale.

contact@webwave.ro

Scrie-ne pe chat

De la 09:00 la 17:00

Creeză un portofliu 

Panoul Webmaster

Înregistrare

Logare