Glosarul termenilor de web design și e-marketing.
 Partea 10

16/03/2021

GLOSARUL TERMENILOR DE WEB DESIGN ȘI E-MARKETING

Tot ce trebuie să cunoști despre crearea site-urilor de la A la Z

Cunoaște cei mai importanți termeni legați de crearea site-urilor web!
Dicționarul nostru te va ajuta să înțelegi mai bine
web design-ul și marketing-ul digital. Să începem!

Glosarul termenilor de web design și e-marketing
Glosarul termenilor de web design și e-marketing.  Partea 1

P

PAGERANK

PAGERANK

Aprecierea hyperlink-urilor care se află pe un site pentru a crea o anumită autoritate și un rank pentru site-ul tău web!

PAID SEARCH

PAID SEARCH

Rezultatele din căutarea unui motor de căutare care apar primele pe pagină și care apar acolo deoarece au fost plătite, nu câștigate prin optimizarea motoarelor de căutare.

To jest element tekstowy. Kliknij ten element dwukrotnie, aby edytować tekst. Możesz też dowolnie zmieniać rozmiar i położenie tego elementu oraz wszelkie parametry wliczając w to tło, obramowanie i wiele innych. 

PERMALINK

PERMALINK

Un permalink este o legătură de încredere, care va ține mulți ani și care nu are șanse de distrugere în viitorul apropiat.

PWA

PWA

Aplicațiile web progresive reprezintă posibilitatea de a transforma un site web într-o aplicație pentru mobil, cu toate funcționalitățile unei aplicații.

Aplicațiile web progresive reprezintă posibilitatea de a transforma un site web într-o aplicație pentru mobil

R

RATA DE RESPINGERE

RATA DE RESPINGERE

Un procent care arată cât la sută din utilizatorii care intră pe site-ul tău îl părăsesc fără să facă orice altă acțiune pe site-ul tău web!

REBRANDING

REBRANDING

Modalitatea prin care o afacere sau un site web își schimbă logo-ul, descrierile, comunicarea, culorile, fonturile, pentru a obține o nouă față!

RECIPROCAL LINKS

RECIPROCAL LINKS

Reprezintă o practică pusă în aplicare de unele site-uri web, prin care două site-uri web fac schimb de link-uri între ele, pe baza unui troc de genul: eu îți dau un link, tu îmi dai un link!

REMARKETING

REMARKETING

Modalitatea prin care un utilizator care a intrat pe un site web este atins de anumite reclame de pe social media, deoarece nu a făcut încă o conversie pe site-ul respectiv!

REZULTATE ORGANICE

REZULTATE ORGANICE

Reprezintă rezultatele care apar pe Google în mod organic unui utilizator. Motorul de căutare le alege în funcție de calitatea conținutului, calitatea site-ului web și comparând cu alte site-uri web ce oferă același conținut.

REZULTATELE PLATITE

REZULTATELE PLATITE

Reprezintă rezultatele care apar pe Google unui utilizator prin intermediul unei reclame plătite. Dacă ai un site web și vrei să apari cât mai sus în rezultatele căutărilor, poți plăti o sumă de bani pentru a ajunge în rezultate pe primele locuri pentru anumite cuvinte cheie.

Logare

Înregistrare

Panoul Webmaster

Testează gratuit

Testează programul nostru pentru creare site web și obține acces la cursul online gratuit. La înregistrare îți vom expedia un mesaj e-mail cu un click către înregistrare la cursul online. La acel curs vei afla cum poți crea un site web gratis, singur și fără cunoștințe de programare.

Cursuri online de creare site web

 

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

    

 

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

 

Urmărește-ne pe: