Glosarul termenilor de web design și e-marketing. 
Partea 3

01/12/2020

GLOSARUL TERMENILOR DE WEB DESIGN ȘI E-MARKETING

Tot ce trebuie să cunoști despre crearea site-urilor de la A la Z

Cunoaște cei mai importanți termeni legați de crearea site-urilor web!
Dicționarul nostru te va ajuta să înțelegi mai bine
web design-ul și marketing-ul digital. Să începem!

Glosarul termenilor de web design și e-marketing.  Partea 3
Glosarul termenilor de web design și e-marketing.  Partea 3

C

TEMPLATE, ȘABLONUL UNUI SITE WEB

CRO (CONVERTION RATE OPTIMIZATION)

Optimizarea ratei de conversie este multitudinea de schimbări aduse unui produs sau prezentării acestuia pentru a aduce mai multe conversii, la același număr de utilizatori.

TITLUL UNUI SITE WEB

CSS

O modalitate cunoscută de a formata elemenetele HTML care ajută la crearea imaginii site-ului tău web, prin anumite culori sau poziționări standard!

To jest element tekstowy. Kliknij ten element dwukrotnie, aby edytować tekst. Możesz też dowolnie zmieniać rozmiar i położenie tego elementu oraz wszelkie parametry wliczając w to tło, obramowanie i wiele innych. 

TOP-LEVEL DOMAIN

CTR (Click Thru Rate)

Procentul de persoane care dau click pe un buton afișat pe site-ul tău web sau pe un link afișat în postările tale de pe social media.

TRAFIC

CTA (CALL TO ACTION - APEL LA ACȚIUNE)

O modalitate prin care îndemni clientul să facă o acțiune simplă (cumpără acum!) prin apăsarea unui buton sau a unui link.

GOOGLE ADS Serviciu de reclamă plătită de la Google, recunoscut atât prin reclamele de tip display cât și cele bazate pe text și căutare în motor

D

UAT (User Acceptance Testing)

DESIGN RESPONSIV

Modalitatea de a te asigura că site-ul tău arată exact cum ar trebui pe orice rezoluție ar apărea! (Telefon, Laptop, Desktop, Smart TV)

UI - Interfața utilizatorului

DMS

Un sistem de stocare, administrare, indexare și găsire a documentelor de care ai nevoie. Un DMS este ideal de folosit atunci când ai multă birocrație în companie!

URL

DOFOLLOW

Tipul de backlink căruia îi este permis de către administartorul site-ului să fie urmărit și indexat de către motoarele de căutare.

USER-GENERATED CONTENT

DOMAIN AUTHORITY

Acest concept descrie cât de relevant sau irelevant este un site web pentru nișa pe care activează, iar o autoritate mare te va ajuta la un ranking mult mai bun.

USP (Unique Selling Proposition)

DOMENIU

Adresa web unde ”locuiește” site-ul tău, recunoscută prin tipul de sintagmă: www.example.com.

UX (USER EXPERIENCE, EXPERIENȚA UTILIZATORILOR)

DUPLICATE CONTENT

Reprezintă conținut care apare de mai multe ori pe World Wide Web, în aceeași formă. Dacă un articol apare de 2 ori, în exact aceeași formă, pe două URL-uri total diferite, acela este duplicate content.

Logare

Înregistrare

Panoul Webmaster

Testează gratuit

Testează programul nostru pentru creare site web și obține acces la cursul online gratuit. La înregistrare îți vom expedia un mesaj e-mail cu un click către înregistrare la cursul online. La acel curs vei afla cum poți crea un site web gratis, singur și fără cunoștințe de programare.

Cursuri online de creare site web

 

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

    

 

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

 

Urmărește-ne pe: