Glosarul termenilor de web design și e-marketing. Partea 4

16/12/2020

GLOSARUL TERMENILOR DE WEB DESIGN ȘI E-MARKETING

Tot ce trebuie să cunoști despre crearea site-urilor de la A la Z

Cunoaște cei mai importanți termeni legați de crearea site-urilor web!
Dicționarul nostru te va ajuta să înțelegi mai bine
web design-ul și marketing-ul digital. Să începem!

Glosarul termenilor de web design și e-marketing.  Partea 3
Glosarul termenilor de web design și e-marketing.  Partea 3

E

TEMPLATE, ȘABLONUL UNUI SITE WEB

E-COMMERCE

Un concept digital care face referire la comerț electronic, sub tutela căruia se află foarte multe magazine, precum magazine de haine, mâncare, jocuri video.

TITLUL UNUI SITE WEB

EDITORUL UNUI SITE WEB

Un program care permite editarea și personalizarea unei pagini web sau a unui întreg site, atât din punct de vedere vizual, cât și al conținutului.

To jest element tekstowy. Kliknij ten element dwukrotnie, aby edytować tekst. Możesz też dowolnie zmieniać rozmiar i położenie tego elementu oraz wszelkie parametry wliczając w to tło, obramowanie i wiele innych. 

TOP-LEVEL DOMAIN

EMAIL MARKETING

Metodă de a obține clienți și conversii prin intermediul e-mail-urilor, cu ajutorul unor platforme specializate de creare de mail-uri optimizate vizual!

TRAFIC

ESP - EMOTIONAL SELLING PROPOSITION

Promisiunea emoțională pe care un produs îți promite că ți-o va oferi, atunci când este folosit.

GOOGLE ADS Serviciu de reclamă plătită de la Google, recunoscut atât prin reclamele de tip display cât și cele bazate pe text și căutare în motor

F

UAT (User Acceptance Testing)

FACEBOOK PIXEL

O linie de cod care se află în HEAD-ul site-ului tău web și care permite promovarea reclamelor pe Facebook către persoanele care ți-au vizitat site-ul și stocarea anumitor informații de marketing.

UI - Interfața utilizatorului

FAVICON

Imaginea mică, de 16x16 pixeli, din colțul stânga al tab-urilor browserului tău, care este, de obicei, un element de branding (logo-ul).

URL

FEATURED SNIPPET

Rezultate ale unor căutări pe Google care țintesc să răspundă utilizatorului instant la o întrebare. Acestea ocupă primele locuri Google deoarece reprezintă informații valoroase legate de întrebarea pusă.

USER-GENERATED CONTENT

FERMĂ DE LINKURI
(LINK FARM)

O modalitate neloială de promovare a site-ului în rezultatele căutărilor Google prin carese creează un site în exclusivitate pentru backlink-uri

USP (Unique Selling Proposition)

FIRST SCREEN

Partea subpaginii pe care o vede utilizatorul în dată ce nimerește pe subpagină, fără a face scrol sau alte acțiuni de navigare.

UX (USER EXPERIENCE, EXPERIENȚA UTILIZATORILOR)

FOOTER (SUBSOLUL SITE-ULUI)

Partea de jos site-ului, care arată la fel pe toate subpaginile site-ul, în care se află în general informații legale sau un meniu secundar al site-ului tău.

Logare

Înregistrare

Panoul Webmaster

Testează gratuit

Testează programul nostru pentru creare site web și obține acces la cursul online gratuit. La înregistrare îți vom expedia un mesaj e-mail cu un click către înregistrare la cursul online. La acel curs vei afla cum poți crea un site web gratis, singur și fără cunoștințe de programare.

Cursuri online de creare site web

 

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

    

 

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

 

Urmărește-ne pe: