Logare

Înregistrare

Panoul Webmaster

Cum îmbunătățești site-ul de promovare a cursurilor sau consultărilor online?

23 august 2022
Cum îmbunătățești site-ul de promovare a cursurilor sau consultărilor online?

Am vorbit deja despre cum fiecare persoană care a devenit expertă în domeniul său are la îndemână o modalitate prin care își poate transforma cunoștințele într-o afacere: cursuri și consultări online. 

Acestea sunt o modalitate foarte bună prin care îți poți da cunoștințele și experiența mai departe în timp ce construiești o altă sursă de venit pentru tine. 

Evident, primul pas, înainte de a merge mai departe cu celelalte este să ai un website. Dacă vrei să promovezi orice online, este nevoie să-ți construiești un site web. Poți începe oricând cu Webwave, ajutorul tău în crearea unui site web gratuit. Fă click pe link și află cum poți începe chiar azi. 

Dincolo de asta, în articolul de azi o să vedem cum poți să îmbunătățești site-ul tău, pentru a te asigura că oferi o experiență cât mai plăcută și mai completă. O să acoperim următoarele lucruri:

(Fă click pe link pentru a ajunge la partea corespunzătoare a articolului)

  1. Creează o pagină Despre mine avansată 

  2. Prezintă-ți avantajele și beneficiile speciale pe care le poți oferi

  3. Prezintă-ți realizările pe scurt

  4. Prezintă-ți experiența, istoria, studiile

  5. Creează o subpagină cu testimoniale din partea clienților 

Le vom lua pe rând și vom vorbi despre fiecare în parte: 

 

Creează o pagină Despre mine avansată 

Pentru ca oamenii să aibă încredere în tine și în serviciile pe care le oferi, este foarte important să ai o pagină Despre mine avansată. 

Imaginează-ți că cineva ajunge pentru prima oară pe site-ul tău. Dacă nu au informații referitoare la cine ești, ce te pasionează, cum ai ajuns acolo unde ai ajuns, oamenii vor tinde să nu-ți ofere la fel de multă credibilitate, și pe bună dreptate. 

Mai mult, o astfel de pagină te ajută să pari mai uman și mai abordabil. Oamenii tind să fie mai puțini speriați de o nouă persoană atunci când știu deja câteva lucruri despre aceasta. Dincolo de imaginea de expert în domeniul tău, pagina Despre mine te va ajuta să pari o persoană reală. Poți include aici și câteva detalii mai personale despre tine: ce hobby-uri ai, ce lucruri te pasionează sau orice informație amuzantă, care să-i ajute pe oameni să-și formeze o opinie mai bună despre tine.

Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare

Începe acum 

Prezintă-ți avantajele și beneficiile speciale pe care le poți oferi

Ca orice afacere, trebuie să menționezi ce anume te diferențiază de restul. În special în cazul cursurilor sau consultărilor online, cel mai important lucru este să te plasezi în mintea consumatorului ca fiind un expert în domeniu. Altfel, nu prea are sens ca oamenii să vină să învețe de la tine, nu-i așa? 

Unul din modurile prin care poți face asta este să îți prezinți într-un mod formal, dar înteresant avantajele și beneficiile speciale pe care tu le poți oferi. 

În principal, oamenii vor să vadă ce rezultate vor avea dacă vor lucra cu tine. Îi poți ajuta să fie mai productivi, să-și creeze un brand personal, să crească vânzările la firma lor? Menționează toate aceste lucruri, pentru ca ei să știe de ce anume apelează la serviciile tale. 

 

Prezintă-ți realizările pe scurt

Mână în mână cu punctul de mai sus este prezentarea realizărilor tale. Dincolo de beneficiile și avantajele pe care le poți oferi, e nevoie ca oamenii să vadă și fapte, nu doar vorbe. 

Să le spui oamenilor că îi poți ajuta să-și creeze un brand personal este ok. Dar să le arăți ce alte branduri ai mai creat și cum ai ajutat și alte persoane este lucrul care poate întări imaginea de expert pe care ți-o creezi. 

Imaginează-ți acest proces ca și cum ți-ai reface portofoliul. Întreabă-te care sunt cele mai mari realizări ale tale și ce i-ar ajuta pe oameni să știe că ai realizat pentru a lucra cu tine. Poți expune câteva rezultate, oferi nume de clienți cu care ai mai lucrat, evidenția studiile pe care le ai și alte experiențe anterioare. Dacă lucrezi într-un domeniu vizual, le poți arăta oamenilor o parte din portofoliul tău. Asta îi va ajuta să vadă faptul că ești un om al faptelor și că ai experiență, dincolo de prezentarea pe care ți-ai conturat-o. 

 


 

E important pentru oameni să știe ce educație ai și cum te-a adus în acest punct

 


 

Prezintă-ți experiența, istoria, studiile

Când aplicăm pentru locuri de muncă, suntem mereu întrebați de studii, angajatori anteriori, abilități și experiențe anterioare. Acest lucru nu este fără vreun motiv. 

E important pentru oameni să știe ce educație ai și cum te-a adus în acest punct. Ce cursuri de specialitate ai urmat sau cine ți-a fost mentor. Mai mult, în ce locuri ai lucrat, ce poziții ai ocupat și care a fost parcursul tău profesional. 

Nimeni nu ajunge să facă cursuri online sau să ofere consultanță fără să aibă experiențe anterioare ca angajat sau freelancer. Nimeni nu se așteaptă ca tu să fi fost antreprenor dintotdeauna. Dimpotrivă. Cu cât îți expui mai bine și mai interesant parcursul profesional, cu atât oamenii vor fi mai înclinați să dorească consultanța ta. 

Sunt oameni care vor avea nevoie de sfaturile tale pentru că sunt la început de drum. Pe de cealaltă parte, vor fi oameni care vor intra pe website-ul tău și vor vedea ce parcurs interesant ai avut și vor dori să știe cum pot face și ei să ajungă la fel. 

Folosește toate acestea în avantajul tău, fără frica de laudă și cu grija de a nu suna arogant. Arată-le oamenilor parcursul tău pentru ca ei să vadă că ai pornit dintr-un punct la fel ca toți ceilalți și că munca te-a adus acolo unde ai ajuns. 

 

Creează o subpagină cu testimoniale din partea clienților 

Până acum, am discutat despre cum te poți tu prezenta și ce anume le poți spune oamenilor ca să-ți construiești imaginea de expert în domeniul tău. 

Tot ce am menționat mai sus e foarte important, dar mai există un singur lucru care poate întări toate punctele menționate: testimonialele clienților sau ale oamenilor cu care ai mai lucrat. 

Singurul lucru care-i poate încuraja și mai tare pe oameni să lucreze cu tine este să vadă că alții au avut o experiență pozitivă înaintea lor. Tu te poți prezenta ca fiind o persoană bună, profesionistă și pozitivă, dar dacă clienții cu care ai mai lucrat nu sunt de aceeași părere, poate cântări în jos. Pe de cealaltă parte, dacă testimonialele clienților vin în completarea lucrurilor pe care tu le-ai menționat, vor elimina orice urmă de îndoială din mințile viitorilor tăi clienți. 

Ține minte toate aceste sugestii atunci când îți construiești afacerea ta de cursuri sau consultări online. Înainte de toate, asigură-te că ai un website atractiv și funcțional, pe care să poți implementa tot ce am discutat pentru a avea cât mai mare succes. WebWave e aici să te ajute să-ți creezi propriul site, gratuit și așa cum îl vrei tu. Dă click aici și începe călătoria ta în online.

Autor: Patrunjel Eduard

Cele mai citite articole. 

 

 

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

    

 

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

 

Urmărește-ne pe: