Cursuri online de creare site web

Testează programul nostru pentru creare site web și obține acces la cursul online gratuit. La înregistrare îți vom expedia un mesaj e-mail cu un click către înregistrare la cursul online. La acel curs vei afla cum poți crea un site web gratis, singur și fără cunoștințe de programare.

Testează gratuit

Indiferent că dorești să accepți aceste fapte sau nu, ideea că un site web este necesar pentru orice afacere, fie ea nouă sau existentă, este un lucru bine cunoscut și pe care foarte puține persoane pot să-l conteste. 

Avantajele pe care un site web le aduce afacerii tale sunt nenumărate, iar dacă ne gândim cât de ușor este să creezi un site în zilele noastre, nu putem să înțelegem un motiv pentru care o afacere nu ar dori să-și construiască un site. 

Pentru un site nou, rapid și eficient, îți recomandăm WebWave, constructorul tău de site-uri profesionist. Aici vei putea să te joci cum vrei cu design-ul site-ului tău, fără să ai nevoie de abilități de codare sau design grafic.

Alătură-te celor 266 000 de utilizatori, care creează site web gratis și fără cunoștințe de programare.

Programul pentru creare site-uri, WebWave, permite crearea paginilor web  în plină libertate. Poți începe procesul de creare site web de la o pagină curată sau folosește un șablon.

CREEAZĂ SITE-UL PROPRIU GRATUIT

Astăzi, am ales să îți prezentăm nouă din nenumăratele motive pentru care o afacere ar trebui să țină cont de crearea unui site web, indiferent dacă domeniul de activitate este unul digital sau nu! 

Motivele pentru care afacerea ta are nevoie de un site web

  1. Poți să prezinți oferta ta 24/7 clienților care vor să te cunoască
  2. Poți să-ți realizezi un magazin online simplu
  3. Un site web poate reprezenta portofoliul afacerii tale
  4. Poți prezenta detalii despre companie
  5. Educi clienții cu ajutorul unui blog
  6. Optimizarea pentru motoarelor de căutare pentru a ajunge la cât mai mulți clienți
  7. Realizarea cercetării de piață cu ajutorul Google Analytics
  8. Menținerea unei relații bune cu clienții tăi
  9. Crearea unui Landing Page
  10. Adresă de e-mail creată în baza domeniului tău [Bonus]

 

Poți să prezinți oferta ta 24/7 clienților care vor să te cunoască

În cazul unui magazin fizic, clienții pot veni să vadă ceea ce ai tu de oferit în carne și oase. Problema mare este programul. În afară de magazinele non-stop, nicio afacere nu poate ține non-stop deschis pentru clienți.

Din păcate, de multe ori se întâmplă ca în miez de noapte, un vis ciudat să stârnească în client o curiozitate despre un anumit covor, tip de faianță sau o nouă lesă pentru cățel. Dacă tu nu exiști online, există șanse foarte mari ca acel client, mânat de momentul oportun, să comande fără să mai verifice și ofertele fizice.

De asemenea, un site scutește foarte mult timp pentru un client. Gândește-te cât ar dura să vizitezi 5 magazine diferite pentru același lucru, ca să-ți faci o idee despre cel mai bun preț? Probabil aproape o zi. În cazul unui site, oferta ta este la un click distanță.

Poți să prezinți oferta ta 247 clienților care vor să te cunoască

Poți să-ți realizezi un magazin online simplu

În legătură puternică cu primul motiv, crearea unui magazin online a devenit mai simplă decât înainte. Dacă nu ai o sumedenie de produse în catalog, acest magazin este ușor de realizat, cu ajutorul unui constructor de site-uri precum WebWave.

Odată ce magazinul tău este gata, poți să-l utilizezi pentru a crea profit pentru afacerea ta, cât și prezentarea ofertei tale online. Chiar dacă oamenii nu cumpără online, atâta timp cât acel magazin online îi aduce în magazinul fizic, înseamnă că ceva merge bine!

 

Un site web poate reprezenta portofoliul afacerii tale

În cazul în care afacerea ta este una cu valențe mai creative, precum pictura, literatura, designul grafic sau crearea de conținut, site-ul tău web poate ține locul unui portofoliu.

Aici îți poți urca toate lucrările și detalii despre costurile de producție, contact pentru potențiali clienți și, dacă vrei să fii total transparent, costuri estimative pentru serviciile tale. Clienții vor aprecia asta și astfel, te vei debarasa de întrebări de la oameni care nu doresc să te plătească cât ar trebui.

Un site web poate reprezenta portofoliul afacerii tale

Poți prezenta detalii despre companie

În cazul în care afacerea ta este una necunoscută sau există un nou val de clienți potențiali, un site poate prezenta umanitatea companiei tale! Mai exact, detalii despre momentul înființării, oamenii care fac parte din conducere și nu numai, câteva detalii despre angajații tăi. Nimic complicat, dar ceva care să facă interacțiunea mai umană!

Se pot prezenta pe site și detalii precum francizarea companiei, locuri în care există magazine fizice ale afacerii tale și, ideal, și programul de lucru al acestor puncte de lucru!

 

Educi clienții cu ajutorul unui blog

Un blog este o modalitate foarte bună de a educa proprii clienți. În cazul în care deții o afacere ce se ocupă cu anumite situații despre care clienții tăi ar trebui să știe mai multe, un blog este mană cerească!

Să zicem că ai un magazin pentru pescari. Cum există pescari începători, aceștia poate vor să afle mai multe despre un anumit tip de momeală. Tu, un expert în domeniu, poți crea o postare de blog pentru ei, ca să afle cât mai multe informații despre diferite tipuri de momeală sau pești!

Astfel, îți poți educa clienții și le poți arăta cât de mult îți pasă de ei prin informații importante despre interesele lor.

Educi clienții cu ajutorul unui blog

Optimizarea pentru motoarelor de căutare pentru a ajunge la cât mai mulți clienți

Odată cu blogul, poți utiliza și ideea de optimizarea motoarelor de căutare (SEO) pentru a aduce potențiali clienți pe site-ul tău. Aceștia te vor găsi prin intermediul motoarelor de căutare (în general, Google, fiind cel mai puternic dintre motoarele de căutare). 

Odată ce scrii conținut educativ și bine realizat, Google va vedea că îți pasă de clienții tăi și te va propulsa în rezultatele căutărilor pentru anumite cuvinte cheie! Mai multe despre SEO în articolul acesta.

 

Realizarea cercetării de piață cu ajutorul Google Analytics

Google Analytics este un instrument foarte folositor pentru orice afacere. Acesta îți dă informații despre clienții care îți accesează site-ul. Practic, vei putea vedea cum au ajuns aceștia acolo, ce au căutat să ajungă pe site-ul tău, cât timp au petrecut și alte detalii foarte importante pentru afacerea ta. 

De asemenea, poți cerceta piața cu ajutorul unor chestionare construite direct în site-ul tău despre produsele sau afacerea ta. Le poți răpi clienților câteva minute pentru a te asigura că ceea ce faci aduce rezultate pentru ei și că serviciile pe care le prestezi sunt de cea mai bună calitate. 

Menținerea unei relații bune cu clienții tăi

Menținerea unei relații bune cu clienții tăi

În orice site web există posibilitatea de a introduce un live chat. Practic, acolo poate fi raportată de către utilizatori orice problemă întâmpinată de aceștia pe site-ul tău sau în cadrul afacerii tale. Pe lângă asta, poți oferi informații în timp real despre afacerea ta unor clienți care nu sunt tocmai hotărâți asupra unei decizii! 

Pentru acest serviciu, noi recomandăm tawk.to. Acest serviciu este gratuit și foarte ușor de folosit de către oricine. Doar introdu în site-ul tău acest instrument și clienții tăi îți vor mulțumi pentru îmbunătățirea fiecărei experiențe în parte!

Un site scutește foarte mult timp pentru un client

Crearea unui Landing Page

Dacă există și alte locuri unde te promovezi pe lângă site, un landing page este extrem de necesar. Practic, un landing page constă în pagina web unde ”aterizează” clientul tău după ce te-a găsit în mediul digital. Utilizatorul te poate găsi oriunde: Google, Facebook, Instagram, chiar și în intermediul offline!

Landing page-ul este în general o pagină continuă, unde clientul face cunoștință cu prezența ta online, afacerea ta și vede exact cu ce te ocupi. După această introducere, acesta își dă seama dacă a găsit ce avea nevoie sau nu!

Pentru a atrage cât mai mulți clienți, o pagină de aterizare ar trebui realizată foarte atent și minuțios, în unele cazuri mai bine decât site-ul propriu-zis, deoarece pagina de aterizare reprezintă prima interacțiune, în multe cazuri, între client și afacerea ta.

Află mai multe despre landing page în acest articol.

Bonus - adresă de e-mail creată în baza domeniului tău

Adresă de e-mail creată în baza domeniului tău [Bonus]

Probabil ai primit multe mail-uri de la adrese care nu au ca extensie gmail sau yahoo și te-ai întrebat ce sunt acele mail-uri. Ei bine, odată ce deții un domeniu online, poți crea o adresă de mail personalizată cu numele afacerii tale. Acesta va reprezenta un element de branding foarte puternic pentru afacerea ta, însă dacă nu deții un site, este imposibil să faci o astfel de adresă de mail!

Creează-ți astăzi site-ul tău web cu ajutorul WebWave! Simplu, rapid, eficient și...gratuit! Intră aici să descoperi oferta noastră!

Articole similare pe care trebuie să le citești:

Autor: Patrunjel Eduard

Ce este un website? Informații despre site-uri web
21/07/2020

9 motive pentru care afacerea ta are nevoie de un site web

WebWave - program pentru creare site web

Începe acum

PANOUL WEBMASTER

LOGIN

Logo, WebWave - program pentru crearea site-urilor web

Creează Site-uri Web Uimitoare cu ajutorul platformei WebWave ! 
Începe cu o pagină curată sau alege un șablon deja optimizat pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile cerințe.

Panoul webmaster

Acest WebSite a fost creat în totalitate cu ajutorul Platformei WebWave (Program Gratuit pentru crearea Site-urilor Web).
Această pagină utilizează module Cookie. Află mai multe

CUNOAȘTE-NE MAI BINE ÎN REȚEA

ÎNCEPE ACUM

EN

PL

PROGRAM

wEBwAVE

Tutoriale

Prețuri

Pentru clienți