Promovarea produselor online poate reprezenta, pentru un business la început de drum, o adevărată provocare. De multe ori, punem egal între promovare și marketing, fără să ne gândim însă că o modalitate bună de prezentare a unor produse într-un mod atractiv reprezintă și modul în care acestea sunt aranjate pe site-ul tău web.
Dacă încă nu ai un site web, dar ai dori să îți vinzi produsele undeva într-un mod digital, trebuie să știi că crearea unui magazin online este cea mai potrivită metodă pentru vânzarea de produse online. Dacă nu vrei să te complici cu platforme complicate, apelează la WebWave și o să-ți faci viața mult mai ușoară!
Investiția în marketing este una necesară, dar dacă site-ul tău nu este optimizat corect și nu primește clienții corespunzător, e ca și cum ai arunca acei bani la gunoi. Pregătește-ți mai întâi site-ul web pentru a primi clienți noi, dornici să cumpere de la tine, și abia apoi investește în marketing.
În articolul de azi vom discuta despre modalități prin care îți poți prezenta produsele pe site într-un mod cât mai atractiv, prin adăugarea unor imagini calitative, folosirea unor opțiuni extra precum butoane de CTA sau chat online și crearea unui mediu sigur, cu ajutorul testimonialelor de la utilizatori. Citește mai multe despre prezentarea produselor în articolul de azi!
Conținutul articolului:
(Fă click pe link pentru a ajunge la partea corespunzătoare a articolului)
Adaugă imagini care prezintă produsul din mai multe perspective
Introdu informațiile importante și în footer-ul site-ului tău web
Opțiuni Extra ce pot crește confortul utilizatorului
Imaginile sunt un parametru important al oricărui produs. Un utilizator nu poate fi convins de calitatea produsului sau de modul în care acesta va arăta, odată primit din partea curierului, dacă el nu poate să vadă produsul respectiv.
Imaginile trebuie, totuși, să fie multiple și să prezinte produsul din cât mai multe unghiuri. Dacă se poate, încearcă să folosești atât imagini cu fundal alb, în care scoți prodsul în evidență, cât și imagini în care produsul este purtat sau mânuit de o altă persoană.
O altă metodă inventivă de folosire a pozelor/imaginilor este crearea unui slider sau a unei galerie pentru pozele respective. Astfel, ai imaginile mult mai atent aranjate, pentru ca utilizatorii tăi să se poată bucura de o experiență a utilizatorilor plăcută.
Testimonialele, în orice industrie, reprezintă o modalitate prin care creezi încredere din partea clienților. Astfel, atunci când cineva dă o comandă de produs, roagă-i să îți lase și un testimonial după ce-l folosesc.
Acel testimonial trebuie introdus în experiența utilizatorilor care încă nu au cumpărat de la tine. În modul acesta, prezinți o perspectivă nouă, a unei părți obiective, pentru client. Imaginează-ți - dacă o firmă spune despre produsele sale că sunt cele mai bune, nu o să ai neapărat încredere - dacă însă îți spune o persoană care nu are niciun interes că, într-adevăr, produsele respective sunt de calitate, decizia de cumpărare va fi influențată.
Footer-ul site-ului tău web este un loc în care se află informațiile importante (politici de confidențialitate, datele companiei, link-uri importante, opțiuni de rambursare a banilor). Majoritatea utilizatorilor au deja întipărită în minte ideea că informațiile acestea se regăsesc, în general, în footer-ul site-ului tău web.
Aceste informații sunt extrem de importante pentru orice client, deoarece arată că tu, ca firmă, exiști și poți fi de încredere. Utilizatorii sunt sceptici atunci când vine vorba de cumpărturi online - asigură-te că faci tot ce-ți stă în putință să le diminuezi frica!
Opțiunea de produse recomandate este extrem de folositoare, deoarece atunci când cineva vrea să cumpere un produs, algoritmul tău reușește să-i recomande și alte produse care s-ar potrivi cu ceea ce urmărește deja.
În modul acesta, crești valoarea medie a unui coș de cumpărături de pe site-ul tău și aduci un venit mult mai mare în firma ta.
Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare
Certificatele SSL sunt imperios necesare în anul 2022. Acum, dacă un utilizator dorește să viziteze un site care nu are instalat un certificat SSL, browser-ul avertizează din start că acest site nu este sigur și că poate ar fi mai bine să se gândească de 2 ori înainte să intre pe site.
Un certificat SSL are scopul de a encripta datele valoroase ale utilizatorilor tăi, pentru a te asigura că toate datele sunt în siguranță! Fără un certificat SSL, datele de pe cardurile clienților tăi sunt în pericol.
Rambursarea banilor, în cazul cumpărăturilor online, este importantă. Uneori, șansele ca produsele tale să nu fie apreciate există. Poate că acestea ajung cu un defect sau din cauza curierului, coletul se pierde.
În acest caz, orice magazin online trebuie să fie dispus să ofere rambursarea banilor. Așa, utilizatorii vor avea încredere să cumpere de la tine și în prea puține cazuri rambursarea banilor chiar va fi o opțiune pentru ei, deoarece vor aprecia produsul!
Butonul de CTA este crucial pentru orice magazin online, deoarece altfel, utilizatorul tău nu știe exact ce are de făcut. Un CTA colorat, care iese în evidență, cu o direcție clară poate să aducă rezultate foarte mari pentru site-ul tău! Asigură-te, de asemenea, că nu ai mai mult de 3 cuvinte în CTA!
Footer-ul site-ului tău web este un loc în care se află informații extrem de importante pentru client
Dacă ai mai multe produse disponbile pe site-ul tău web, asta înseamnă că trebuie ca acestea să ajungă într-un coș de cumpărături după ce a utilizatorul s-a decis să-l achiziționeze. Oferă utilizatorilor șansa să adauge mai multe produse și, la final, să facă check-out-ul, cumpărându-și toate produsele adăugate.
Opțiunea de chat este, de asemenea, importantă pentru un magazin online. Uneori pot apărea anumite nelămuriri pe care trebuie să le rezolvi dinainte ca acestea să escaladeze în probleme. Astfel, un chat online poate oferi support în timp real pentru utilizatorii tăi. Treaba ta se ușurează, iar calitatea serviciilor crește cu mult!
Dacă dorești să realizezi o sesiune de reduceri sau lansezi un nou produs pe site-ul tău, creează un landing page pentru acesta. Astfel, eforturile tale de marketing pot fi direcționate spre un singur landing page, care va fi mult mai bine optimizat decât site-ul tău, deoarece va promova o singură promoție sau un singur produs.
Sperăm că sfaturile noastre de promovare a produselor tale te-au ajutat și că acum te simți pregătit să treci la următorul nivel cu magazinul tău online. Dacă încă nu ai creat acest magazin online, te invităm să intri pe WebWave și să treci la treabă! Nu o să se creeze singur, nu-i așa? Click mai jos.
Autor: Patrunjel Eduard
Materiale.
Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.
Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00
Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave
Urmărește-ne pe: