Logare

Înregistrare

Panoul Webmaster

Cum poți să promovezi platforma WebWave?

26 iulie 2022
Cum poți să promovezi platforma WebWave? - Background Image

Marketingul afiliat este o metodă destul de nouă pe piața din România de a aduce noi clienți pentru afaceri care se ocupă, cu precădere, de anumite servicii din Zona de IT&Tech. Și platforma WebWave a recurs la un astfel de program prin care voi, oamenii ce folosesc platforma, puteți fi plătiți dacă ne faceți reclamă. Cum? Despre asta discutăm în articolul de azi!

Creează-ți astăzi un site web cu ajutorul platformei WebWave! Îți oferim o interfață ușor de folosit, zero linii de cod pe care tu ar trebui să le scrii, șabloane potrivite pentru orice tip de site web și responsivitate, toate într-o singură platformă. Încearcă WebWave astăzi!

Conținutul articolului:

(Fă click pe link pentru a ajunge la partea corespunzătoare a articolului)

  1. Introducere

  2. Metode de promovare WebWave

  3. Ce nu poți face din perspectiva affiliate marketing pentru WebWave

 

Introducere

Dacă ai un site web sau o platformă unde scrii bloguri, poți promova WebWave. Dacă ai un canal de Youtube, poți promova WebWave. Dacă ești influencer și relaționezi cu oamenii pe social media poți promova WebWave! 

Ideea principală este că poți promova WebWave indiferent de tipul de conținutul pe care-l creezi. Important este să creezi conținut de calitate, să-ți păstrezi vocea indiferent de conținutul creat sau de canalul ales. 

Atunci când creezi conținutul, mai ales dacă e conținut scris (blog-uri), încearcă să te gândești și la optimizarea motoarelor de căutare. Poți fi găsit mult mai ușor dacă conținutul tău este scris cu gândul la utilizatori!

 

Metode de promovare WebWave

Articole de Blog, Youtube sau Podcast-uri

Acest tip de conținut funcționează extrem de bine dacă este făcut cu cap! Atunci când scrii sau filmezi un videoclip de tip affiliate marketing, în care recomanzi un serviciu oamenilor ce te urmăresc, trebuie să te decizi dinainte ce fel de conținut o să creezi. Astfel, noi ne-am gândit la câteva tipuri de articole sau videoclipuri pe care le poți realiza.

 

Recenzii

Recenziile sunt tipurile de videoclip în care spui părerea ta sinceră despre experiența pe care ai avut-o cu produsul respectiv. Într-o recenzie discuți despre punctele forte, despre motivele pentru care ar trebui ales produsul sau despre persoanele pe care chiar le-ar ajuta folosirea unui astfel de serviciu.

 

Tutoriale

Tutorialele despre modul în care trebuie să folosești platforma sunt în vogă, deoarece arată persoanelor care nu știu încă cum funcționează produsul câteva funcționalități principale!

 

Comparații cu alte platforme

Comparația este, în general, un conținut care dă roade extrem de fructuoase! De ce? Oamenii țin foarte mult la comparații, deoarece pot să înțeleagă mult mai bine în ce mod funcționează platforma. 

De altfel, dacă aceștia au folosit deja platformele cu care produsul a fost comparat, utilizatorii pot să-și dea seama dacă recomandarea este una prielnică pentru ei sau una care nu prea i-ar ajuta.

 

Mențiuni în articole

Dacă scrii, de exemplu, în domeniul marketingului sau în domeniul business, mențiunile acestea sunt simplu de introdus. Practic, într-un articol în care scrii despre site-uri web poți menționa faptul că există o soluție prin care îți poți crea site-ul web simplu și rapid, fără cod. Astfel, pe lângă conținutul calitativ oferit clienților tăi, le oferi și o soluție!

 


 

Într-o recenzie discuți despre punctele forte, despre motivele pentru care ar trebui ales produsul sau despre persoanele pe care chiar le-ar ajuta folosirea unui astfel de serviciu.

 


 

Social Media

Social Media este un alt loc ideal unde poți face bani din affiliate marketing promovând platforma WebWave. Miliarde de oameni folosesc platforme precum Facebook sau Instagram zilnic. Cel mai probabil tu nu ai acces la toți, dar nișa ta te urmărește cu un motiv - creezi conținut de calitate. 

Pentru affiliate marketing pe Social Media poți face mai multe tipuri de postări - informative, cu scopul de vânzare sau în care prezinți platforma într-un mod mai exhaustiv. Social Media îți permite să ai un conținut mai plăcut din punct de vedere al designului - să nu uiți asta. 

De asemenea, majoritatea platformelor de social media au adoptat și conceptul de Stories - conținut care expiră după 24 de ore. Utilizatorii interacționează mai mult cu stories decât cu postările normale, iar acest lucru îi face pe marketeri sau pe creatorii de conținut să se bazeze pe Stories!

Am realizat pentru tine o serie de bannere pe care le poți publica fie pe site-ul tău, fie pe Social Media. Le găsești aici, în ultima parte a paginii!

 

Campanii de e-mail marketing

Ai abonați la newsletter și creezi conținut pentru aceștia în mod constant? Dacă da, acesta poate fi un mediu propice în care să recomanzi platforma WebWave sau alte servicii care i-ar ajuta pe utilizatorii tăi. 

Totuși, dacă nu ai început încă construirea unei baze de date cu e-mail-uri, nu e prea târziu! Lumea încă folosește e-mail-ul din plin. Poți începe campanii de marketing pentru abonații tăi chiar și dacă aceștia nu sunt mulți cu ajutorul unui soft precum Mailchimp!

Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare

Începe acum 

Ce nu poți face din perspectiva affiliate marketing pentru WebWave

 

Nu copia conținutul de pe alte site-uri web

Copierea conținutului de pe alte site-uri este o problemă destul de mare. Asta înseamnă că nu poți să scrii tu acel conținut și că cel mai probabil oamenii care te urmăresc sunt mințiți de tine. Astfel, încearcă să scrii sau să filmezi singur, cu propriile tale cuvinte. Marketingul e recunoscut prin limbajul simplu, nu prin cel filozofic sau extrem de literar.

Mai bine trei paragrafe scrise de tine decât conținut copiat de la alții, care poate fi extrem de ușor de depistat atât de WebWave, cât și de Google!

 

Nu face promisiuni false

Atunci când promovezi platforma WebWave prin programul ”Recomandă și Câștigă” trebuie să te asiguri că tot ce spui despre soft-ul nostru este adevărat și real! Dacă pe site-ul nostru web nu scrie că platforma poate să facă anumite chestiuni, atunci singur nu le poate face. Nu face promisiuni false în numele nostru, deoarece utilizatorii vor avea de pierdut.

 

Nu edita bannerele sau logo-ul WebWave

Ți-am amintit mai sus de bannerele noastre, iar logo-ul o să-l primești sau îl vezi deja pe site-ul nostru. Totuși, noi te rugăm să nu editezi designul bannerelor sau logo-ului, deoarece acestea sunt proprietatea WebWave și reliefează întocmai ceea ce ne dorim noi de la o piesă de design!

 

Nu face spam

Conținutul calitativ nu este egal niciodată cu spamul. Spamul înseamnă tipul de conținut repetitiv, care nu aduce plus valoare pentru utilizator. Practic, dacă tu doar amintești în 6 din 7 postări de WebWave va crea doar disconfort pentru utilizatori.

Mai bine o postare și bună decât 7 și plictisitoare.

Dacă te-am convins să promovezi WebWave te invităm să te înscrii în programul ”Recomandă și Câștigă” chiar azi! Vezi aici cum!

Autor: Patrunjel Eduard

Cele mai citite articole. 

 

 

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

    

 

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

 

Urmărește-ne pe: