Logare

Înregistrare

Panoul Webmaster

Cum se poate promova o afacere cu un website? Ce trebuie inclus intr-un footer

08 august 2018
AI in E-commerce: Viitorul cumpărăturilor online

Orice business are nevoie astazi de o promovare adecvata pentru a gasi clienti si a putea sa-si vanda serviciile sau produsele. In era digitala, prezenta online este decisiva avand in vedere ca majoritatea clientilor cauta ceea ce au nevoie pe internet. Cum 70% din trafic este facut pe mobil, website-ul trebuie neaparat sa aiba un design responsive, care sa se potriveasca oricarui tip de device.

A avea un website de prezentare este un pas decisiv in strategia de marketing a unui business indiferent de marime. Fie ca ai un cabinet de stomatologie, esti distribuitor de produse sau pur si simlu prestezi diverse servicii, clientii te pot alege pe tine daca reusesti sa ii convingi cu un website atragator.

Alegerea unui website builder este cea mai buna optiune indiferent daca esti antreprenor si nu vrei sa apelezi la o solutie custom, freelancer care are mai multe proiecte sau agentie care cauta sa-si optimizeze costurile si sa salveze timp.

Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare

Începe acum 

Un website builder iti permite sa construiesti un website fara sa ai cunostinte de specialitate, prin simpla alegere si asezare a blocurilor componenente: Header, Body si Footer.

Ultimul este cel mai neglijat desi acolo sunt informatii esentiale pentru experienta de navigare cum ar fi datele de contact, sau o sectiune de descriere a valorilor, misiunii si produselor companiei.

Unele branduri au inregistrat o crestere a vebitului per client de pana la 16% printr-o optimizare a footerului, sectiunea de jos a websiteului. Este foarte interesant ca aproximativ 50% dintre useri scrolleaza chiar inainte de incarcarea completa a website-ului.

Ce este vital de introdus in footer?

  • Un formular de contact pentru a avea un lead de la client daca nu este cumva inclus in header,

  • Datele de contact ale companiei pentru a fi usor de contactat de catre client cu adresa, telefon si harta sau link catre aceasta.

  • Site map este harta website-ului unde userul se poate orienta usor cum sa gaseasca exact ceea ce are nevoi. Linkuri de navigare catre sectiunile din website.

  • Despre noi sau About us reprezinta descrierea companiei, valorile si echipa.

  • Foarte multe companii includ Newsletter-ul in footer si nu in header sau intr-o fereastra pop-up.

  • Resurse daca este cazul unde utilizatorul gaseste informatii despre produs.

  • Social media icons pentru conturile de Facebook, Linkedin, Twitter sau Telegram.

  • Unele proiecte folosesc si keywords in aceasta portiuni pentru SEO.

  • Anumite sectiuni din header pot fi introduse aici cum ar fi preturi sau link catre blog.

 

Webwave ofera toate aceste facilitati fiind un website builder cu o crestere exponentiala in ultimul timp. Este simplu de utilizat, nu necesita cunostinte de programare si are inclusiv un pachetul gratuit care iti permite sa experimentezi produsul nelimitat.

Utilizand teme si sabloane deja construite realizarea unui website atragator se face intr-un timp record. Nu in ultimul rand ofera suport in limba romana deci vei fi ajutat in orice problema de catre echipa Webwave. Fa o incercare!

Autor: Mihai Calin

Cele mai citite articole. 

 

 

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

    

 

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

 

Urmărește-ne pe: