Logare

Înregistrare

Panoul Webmaster

Cum începi să vinzi produse online?

08 iunie 2021
Ce este și cum creezi un landing page?

Afacerile ce vând produse au de făcut un pas extrem de important dacă vor ca prezența lor în mediul online să fie simțită - crearea unui magazin online. Acesta este, în general, primul pas al fiecărui comerciant din mediul digital. Acel magazin online are ca scop aducerea de profit în firmă. Foarte multe afaceri uită că magazinul online nu este un loc de joacă unde aceștia pot testa diferite funcționalități, ci reprezintă una din metodele 

Să faci un site de comerț online nu este atât de greu pe cât ai fi crezut. Intră pe WebWave și vezi ce șabloane ți-au pregătit specialiștii noștri în design sau ce funcționalități au dezvoltat programatorii noștri, gata de implementat în magazinul tău online!

Articolul de astăzi are ca scop prezentarea succintă a ideii de vânzare online, prin ce pași poți realiza asta, care sunt prioritățile pentru orice magazin online și ce caracteristici pot fi lăsate pentru viitorul afacerii tale.

Conținutul articolului:

(Fă click pe link pentru a ajunge la partea corespunzătoare a articolului)

  1. Care sunt pașii pentru a vinde online?

    1. Creează un magazin online

    2. Postezi doar produsele cele mai importante

    3. Promovezi site-ul prin diferite metode de marketing

    4. Îmbunătățește și dezvoltă-ți magazinul online!

  2. Pe ce ar trebui să te concentrezi pentru a avea profit în mediul digital?

    1. Optimizarea SEO

    2. Testează diferite canale de marketing

    3. Experiența utilizatorului

    4. Conversie

  3. Ce poți lăsa pe viitor?

    1. Nu urca toate produsele pe site din prima!

    2. Nu te gândi încă la funcții de e-commerce avansate.

 

Care sunt pașii pentru a vinde online?

Creează un magazin online

Sau, cum ar spune românul, începi cu începutul! Nu poți vinde online cu spor dacă nu ai o platformă. Bineînțeles, există și alte soluții, precum vânzare pe Facebook sau alte platforme, însă pentru fiecare din acele soluții trebuie să renunți la ceva extrem de important pentru orice afacere: autonomia. O să trebuiască să faci exact ceea ce îți spun termenii și condițiile respectivei platforme, altfel ieși din schemă.

Dacă ai magazinul tău online, o să stai mult mai liniștit. Termenii și condițiile o să îi descrii tu, iar oamenii care vor intra pe site-ul tău web vor vrea să cumpere exclusiv de la tine, nu de pe toată platforma unde sunt alte sute de produse ca ale tale.

Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare

Începe acum 

Postezi doar produsele cele mai importante

Acest pas este foarte important dacă ai multe produse. Dacă ești la început și încă nu cunoști piața, să ai câteva zeci de produse poate însemna o pacoste imensă atât din punct de vedere tehnologic, cât și logistic. O să fie greu să gestionezi stocuri, să ai ambalaj specific pentru fiecare produs în parte sau alte chestiuni ce pot apărea pe parcurs.

De asemenea, există o ”regulă de aur” - 20% din produse aduc 80% din profit. Găsește acele 20% din produse care au randamentul ideal și comercializează-le doar pe acelea la început.

 

Promovezi site-ul prin diferite metode de marketing

După ce ai construit magazinul online și ai postat produsele, ar fi bine să începi promovarea acestuia prin diferite canale digitale. E-mail marketing, social media, SEO sau reclame plătite - toate au un rol.

Extrem de important pentru partea de marketing este consistența, răbdarea și diversificarea canalelor pe care faci marketing. Analizează-ți bine publicul țintă, vezi unde se află acesta și ce mesaje dorește să primească și asigură-te că i le oferi!

Optimizarea pentru motoarele de căutare trebuie începută cât mai repede, dacă vrei să ai succes!

Îmbunătățește și dezvoltă-ți magazinul online!

Mai rămâne un singur lucru de făcut - după ce începi să aduci mult trafic pe site, începe să îmbunătățești! Uită-te la tot ce precedă conversia site-ului tău - care sunt butoanele pe care apasă clienții tăi, poate ai nevoie de conținut nou pe site. 

Indiferent de zona care necesită îmbunătățire, aceasta se va revela doar după ce traficul va începe să apară pe site!

 

Pe ce ar trebui să te concentrezi pentru a avea profit în mediul digital?

Optimizarea SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare trebuie începută cât mai repede, dacă vrei să ai succes! Conținutul este cheia, așa că asigură-te că fiecare produs are o descriere amănunțită, în care să se găsească cuvintele cheie relevante pentru respectivul produs!

Pentru alte sfaturi legate de optimizarea motoarelor de căutare, am scris un articol special pentru cei care sunt la început de drum! Acolo oferim toate detaliile despre strategia ta de SEO, ca să fim siguri că tot ce faci este în beneficiul tău!

 

Testează diferite canale de marketing

După cum am amintit deja, alegerea canalelor de marketing corespunzătoare este crucial pentru strategia ta totală. Fii prezent oriunde e și publicul tău țintă, investește banii din reclame plătite foarte atent, nu te arunca la proiecte care nu pot să-ți aducă un profit clar!

Un alt sfat important este adaptarea conținutului în funcție de canalul pe care vrei să fii prezent. Dacă publicul tău țintă are 14-18 ani, poate că Facebook nu e platforma preferată de aceștia. Gândește-te atent la modul în care publicul tău țintă își petrece timpul în mediul online și fii prezent!

 

Experiența utilizatorului

Experiența utilizatorului se poate traduce prin fiecare acțiune pe care un utilizator o poate face pe site-ul tău web. De asemenea, o caracteristică importantă a experienței utilizatorului o reprezintă și interfața, adică modul în care site-ul web este pus la punct atât din punct de vedere al design-ului, cât și al funcționalităților. 

Pentru a avea o experiență cât mai plăcută pe orice site web, am realizat un tutorial pe care poți chiar astăzi să-l verifici și să vezi dacă site-ul tău se încadrează în ceea ce înseamnă un ”site perfect”. 

 

Conversie

Conversia reprezintă, pentru un magazin online, momentul în care este vândut produsul. Ca să ajungi la această conversie, trebuie să te concentrezi foarte mult pe experiența utilizatorilor și marketing cât mai uman posibil!

 

Ce poți lăsa pe viitor?

Nu urca toate produsele pe site din prima!

După cum ți-am spus deja, un număr mare de produse pe site vor crea destul de mari probleme pentru tine. Dacă logistic ai găsit totuși soluții (costisitoare), tehnologic o să ai nevoie de mai mult decât partea de bază a unui site de comerț online.

Rezumă-te, la început, la câteva produse mai importante, despre care chiar știi că pot aduce un venit. Apoi, treptat, adaugă mai multe produse pe magazinul tău online!

 

Nu te gândi încă la funcții de e-commerce avansate.

Aceste funcții costă, în general, destul de mulți bani. De asemenea, mai multe funcții avansate îți vor îngreuna site-ul, iar acesta se va încărca mai greu. 

Nu te pripi. Nu pune toate ouăle într-un singur coș. Așteaptă să treacă timpul, vezi cum evoluează afacerea, și abia apoi fă acest pas. O să ai nevoie de funcții avansate, dar sigur la început nu te vor ajuta, ci mai mult te vor încurca.

Un magazin online este foarte ușor de realizat, atâta timp cât știi exact ceea ce vrei și ai un ajutor. Ajutorul îl oferim noi! Intră astăzi pe WebWave și vezi oferta noastră.

Autor: Patrunjel Eduard

Cele mai citite articole. 

 

 

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

    

 

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

 

Urmărește-ne pe: