Promovarea online a magazinelor a devenit o rutină constantă pentru fiecare persoană ce deține un astfel de magazin. Fie că vorbim de reclame plătite, blog-uri, postări în social media, webinarii sau diferite forme de creare a conținutului, toate au devenit deja supra-folosite.
Un site web trebuie să fie simplu și rapid. Îți oferim instrumentul perfect care să-ți dea șansa să creezi repede un site web funcțional, care arată exact cum trebuie un site web să arate, dar fără să fie nevoie de abilități de cod pentru a-l crea! Intră pe WebWave și creează-ți primul site web chiar azi!
Totuși, metodele clasice de promovare au fost neglijate în ultima vreme de mulți antreprenori. Nu spunem, prin asta, că nu se mai practică - aceste metode de promovare a magazinelor online sunt în continuare folosite, însă de multe ori antreprenorii și magazinele online nu-și dau seama cât de importantă este folosirea acestor metode clasice de promovare a unui magazin online!
Astfel, în articolul de azi vom discuta despre 6 din cele mai cunoscute metode clasice de promovare a unui magazin online și cum le poți aplica în strategia ta de marketing!
Conținutul articolului:
(Fă click pe link pentru a ajunge la partea corespunzătoare a articolului)
Probabil una din cele mai cunoscute metode clasice de promovare a unor promoții noi, livrarea gratuită este preferata fiecăruia dintre noi atunci când suntem clienți. De multe ori alegem să căutăm un site web nou dacă acesta nu oferă livrare gratuită, măcar peste o anumită sumă de bani. Astfel, livrarea gratuită este o necesitate, dar cum putem să o introducem în magazinul nostru online, fără să pierdem profit?
Trebuie să calculăm care sunt costurile de livrare. În funcție de colaboratorii tăi, costurile pot varia. O sumă decentă ar fi 15 lei, iar o sumă puțin cam mare, dar care poate aduce beneficii mai multe clientului (deschiderea coletului, livrarea sâmbăta, etc.) ar putea să depășească 20 de lei per livrare.
Totuși, aceste prețuri se aplică la colete cu un volum mic. Dacă ai un magazin online de mobilă, prețurile cresc exponențial, iar în cazul acesta livrarea gratuită devine mai greu de introdus în strategia ta de marketing.
De asemenea, un alt plan care trebuie făcut dinainte să decizi că o să folosești livrarea gratuită este setarea unui preț minim care trebuie depășit, ca livrarea gratuită să fie activată. Nu o să-ți convină să oferi livrare gratuită la un produs de 15 lei, nu-i așa? Suma ar trebui să fie direct proporțională cu costul mediu al coșului tău.
Livrarea gratuită merge mână-n mână cu următoarea metodă clasică de promovare!
Reducerile sezoniere - toți le știm, toți le așteptăm. Parcă nu simți că a venit sezonul Sărbătorilor dacă n-ai cumpărat ceva de Black Friday, nu?
Folosirea reducerilor sezoniere poate fi o metodă prin care să-ți promovezi noi produse sau să scapi de vechile stocuri ca să poți aduce marfă nouă.
Reducerile de Black Friday, de Sărbători sau de Anul Nou trebuie construite din timp. Nu te trezi, fix în ziua respectivă, că vrei să dai reduceri - construiește o campanie în jurul acestor reduceri care va avea succes, dacă o creezi după un template bine stabilit.
De asemenea, reducerile sezoniere implică și costuri mai mari - costul reclamelor plătite crește exponențial în perioada asta, așa că încearcă să faci din timp anunțul acestor reduceri!
Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare
Știi magazine online care ar putea vinde o parte din produsele tale? De ce nu le propui o colaborare? Multe magazine online au o platformă superbă, care merge perfect, însă când te uiți peste magazin, vezi că au un număr extrem de redus de produse pe care le-ai putea cumpăra.
Acele magazine sigur caută mai mulți colaboratori - scrie-le un mail în care oferi un comision dacă aceștia se ocupă să îți promoveze și produsele din magazinul tău online!
O altă tehnică foarte folosită de multe magazine online se numește upselling. Atunci când clientul e aproape să cumpere un produs, acesta primește o opțiune - fie să continue spre plată SAU să ofere o sumă minoră de bani în plus, în schimbul unui produs mult mai bun.
Să nu uităm, bineînțeles, și de crosselling! Acesta are loc în același moment - înainte de a cumpăra produsul - și în general, conceptul e realizat prin recomandarea de noi produse, care ar merge foarte bine cumpărate împreună cu produsul pe care ai dorit să-l cumperi inițial.
Folosește Upselling&Crosseling iar magazinul tău online va vedea o creștere semnificativă în vânzări și în clienți care se întorc la magazinul tău online!
Reducerile de Black Friday, de Sărbători sau de Anul Nou trebuie construite din timp
O altă metodă de promovare a magazinului tău online e reprezentată de concursuri și giveaways. Acestea pot avea loc pe social media sau pe propriul site. În schimbul unor like-uri, share-uri sau alte acțiuni, poți oferi unui număr limitat de câștigători un premiu.
În general, acest concursuri au rolul de a aduce oameni noi pe site-ul tău, care să-ți cunoască brand-ul și care poate vor deveni clienți fideli!
Opțiunea de a cumpăra cadouri poate fi oferită de orice magazin online. Pentru o sumă mică de bani, poți să te oferi să împachetezi produsul cumpărat precum un cadou.
O altă metodă de a vinde produsele tale sub formă de cadouri este gruparea unor produse împreună cu produse care ar realiza un cadou superb. Așa, vei vinde două produse, la un preț redus, iar dacă nu le-ai fi vândut împreună, ai fi vândut doar un produs la preț întreg.
Acesta a fost articolul nostru despre cele 6 metode clasice de promovare a unui magazin online.
Hai pe WebWave și creează-ți primul tău website, simplu și rapid. Alege din template-urile noastre și o să poți să ai un site web funcțional într-un timp extrem de scurt! Dă click mai jos.
Autor: Patrunjel Eduard
Materiale.
Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.
Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00
Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave
Urmărește-ne pe: