Magazinele online sunt din ce în ce mai căutate în ultima perioadă. Tendința românilor de a cumpăra online s-a materializat, în antreprenoriat, prin explozia magazinelor online pe piață. Numărul acestora crește vertiginos iar încrederea utilizatorilor români în achizițiile online crește parcă odată cu magazinele online.
Dacă nu ți-ai făcut un magazin online dar ai o idee de afacere pe această nișă, ai nevoie de propria platformă. Noi îți oferim instrumentele necesare pentru crearea unui magazin online simplu, care va reprezenta primul tău pas în această industrie. Dă click aici pentru a face cunoștință cu WebWave!
Metoda de promovare a magazinelor online este, în schimb, într-o continuă schimbare. Algoritmul se schimbă, canalele se schimbă, metodele de comunicare se schimbă și chiar și utilizatorii și modul lor de relaționare cu metodele de promovare se schimbă.
Astfel, în articolul de azi ne-am gândit să vorbim despre 7 metode de promovare a magazinului tău online cu ajutorul rețelelor de socializare sau, cum le spune toată lumea, social media! Vom povesti atât despre metode clasice de promovare, cât și despre unele mai rar întălnite!
Conținutul articolului:
(Fă click pe link pentru a ajunge la partea corespunzătoare a articolului)
Dacă citești acest articol, probabil afacerea ta are cel puțin un cont de Facebook. Totuși, rețelele de socializare nu mai reprezintă de ani buni doar Facebook. Acestea s-au extins pe diferite nișe, pentru mai mulți utilizatori din diferite demografice.
Totuși, stilul clasic de postare (text + imagine/video/carusel,etc.) reprezintă în continuare o modalitate de promovare crucială, indiferent de rețeaua aleasă. Instagram, de exemplu, necesită un conținut mult mai atractiv din punct de vedere vizual, fapt datorat mai ales publicului țintă al aceste platforme. Tik-Tok, noua platformă în trending, dorește să ofere conținut video cât mai shareable, prin care oamenii să poată realiza conexiuni.
De asemenea, rețele a căror componentă socială este puțin mai joasă (Youtube, Pinterest) sar și ele pe acest trend de comunicare constantă, oferind diverse opțiuni de postări.
Așadar, dacă ai un magazin online, obișnuiește-te să creezi postări clasice. Ai stoc nou? Ai un angajat nou? Poate vrei doar să înveți pe cineva ceva nou despre nișa ta! Fă o postare despre asta!
Unele rețele de socializare au implementat în ultima vreme o integrare care ajută proprietarii de magazine online să își lege magazinul online de conturile de social media. Acest lucru te poate ajuta foarte mult, deoarece îți transformă și pagina de social media într-un mini-magazin online - iar un click pe unul din produse duce direct către site-ul tău web.
De asemenea, această integrare arată noi orizonturi și pentru creatorii de conținut. Promovarea unui magazin online care are introduse astfel de facilități face experiența utilizatorilor una mult, mult mai plăcută! Până la urmă, asta îți dorești de la un magazin - să poți să cumperi cât mai simplu!
Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare
Prezența pe social media facilitează și alte metode de promovare. Cele de mai sus, amintite deja, sunt metode organice, pentru care trebuie să investești doar timp pentru a le duce la bun sfârșit.
Totuși, rețelele de social media trăiesc din reclamele plătite. Dacă reclamele plătite nu ar exista, probabil social media, așa cum o știm acum, ar fi total diferită.
Magazinele online pot să folosească acest factor pentru a-și retargeta, prin reclame de tip remarketing, audiența care a vizitat site-ul. Dacă ai Facebook Pixel instalat pe site, rezultatele tale pot fi foarte, foarte interesante! Bugetul poate fi unul mic spre mediu la început, până-ți dai seama cum funcționează aceste platforme!
În ultima vreme, influencerii sunt noua modă în marketing. Oricine vrea să facă marketing digital colaborează, sub o formă sau alta, cu un freelancer. Magazinele online nu sunt o excepție, iar această metodă de promovare chiar este dovedită că poate funcționa.
Prețurile pentru această metodă de promovare diferă în funcție de influencer. Unii, care au conturi de social media mai mici, îți vor cere probabil doar câteva produse din magazinul tău online sau o sumă modică de bani pentru a te promova. Cei mai mari vor, pentru o postare, câteva mii de euro - deci trebuie să ai un buget clar înainte să începi colaborarea cu influenceri!
Bloggeri, de asemenea, reprezintă o metodă de promovare interesantă. Alegeți câțiva bloggeri care sunt din nișa ta și au urmăritori loiali să scrie despre tine și o să vezi cum numărul de sesiuni pe magazinul tău online crește constant!
Oamenii au încredere în alți oameni. De multe ori, unde marketingul clasic dă greș, word of mouth și părerea celorlalți poate repara situația. Grupurile de Facebook sunt din ce în ce mai interesante și diverse. Dacă vrei să fii considerat un magazin online de încredere, trebuie să fii prezent și acolo!
Forumurile, deși nu au același trafic ca acum mulți ani, tot sunt frecventate. Unele nișe beneficiază de forumuri cu oameni extrem de înfocați pe ele! Găsește-le și încearcă să-ți faci și tu simțită prezența!
Dacă ai Facebook Pixel instalat pe site, rezultatele tale pot fi foarte, foarte interesante!
Metoda aceasta de promovare o folosim și noi, la WebWave, și poate fi de succes, dacă o implementezi corect. Afilierea presupune promovarea unui produs sau a unui serviciu și, în cazul în care un utilizator cumpără de pe link-ul tău de afiliat, tu primești o anumită parte din comision! Sună bine, nu?
Dacă ești proprietar de magazin online, afilierea poate fi un loc nou prin care să te promovezi online! Fă uz de acest concept cât mai repede! Platforma 2performant poate fi una din platformele de afiliere potrivite pentru tine!
Acestea au fost cele 7 metode de promovare a magazinului tău online cu ajutorul rețelelor de social media. Stai aproape de blog-ul nostru deoarece o să vină noi articole pe diverse teme, ce te vor ajuta să-ți extinzi afacerea! Iar dacă nu ți-ai făcut încă un site web, ei bine, ce mai aștepți? Hai pe WebWave!
Utilizatorii, când cumpără de la tine, aleg să-ți ofere încrederea. Dacă tu le-ai răsplătit această încredere cu o experiență frumoasă și un produs bine realizat, aceștia te vor răsplăti și mai departe cu conținut generat direct de aceștia.
Testimonialele, recenziile sau pozele de la ei pot fi folosite ca metodă de promovare atât pe rețelele de social media, cât și direct în subpagina produsului despre care aceștia vorbesc. Astfel, atunci când cineva nou intră în contact cu produsul tău, o să vadă că oamenii au deja o părere foarte bună despre el, iar acest lucru îi poate convinge să cumpere, în final, de la tine!
Autor: Patrunjel Eduard
Materiale.
Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.
Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00
Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave
Urmărește-ne pe: