Logare

Înregistrare

Panoul Webmaster

Ce este White Label?

31 decembrie 2019
Ce este un Sales Funnel?

Știu, lumea marketingului vine cu din ce în ce mai multe concepte care par din ce în ce mai complicate.

Din fericire, nu acesta este cazul acum. 

Puțină răbdare și vedem și de ce. 

Conținutul articolului:

  1. Ce este White Label?

  2. Avantajele funcției white label

    1. Salvezi timp și resurse

    2. E ușor de folosit și nu ai nevoie de skilluri specifice

    3. Îți permite să faci ce știi tu mai bine

    4. Clienții tăi vor fi mulțumiți

    5. Totul e controlat de tine

 

Ce este White Label?

Ca să începem cu începutul, logic ar fi să vedem ce este conceptul de White Label. 

Dacă însă nu ai timpul necesar, noi îți recomandăm platforma Webwave, un website builder white-labeled special pentru nevoile tale! 

În puține cuvinte, un produs white labeled este vândut sub numele unei companii, dar este, de fapt, produs de alta. 

Gândiți-vă când mergeți la un supermarket și vedeți toate produsele având eticheta supermarketului. Ar fi puțin cam complicat ca acel supermarket să aibă locuri în care să producă fiecare obiect în parte, nu-i așa? Tocmai de aceea nici nu o face. Acelea sunt produse de un producător care a acceptat să fie vândut pe piață sub eticheta supermarketului.  

Dar să ieșim din supermarket și să revenim la ce ne interesează, anume minunata lume a marketingului digital. 

Analogia de mai sus nu a fost întâmplătoare sau degeaba. Putem plia același concept și pe serviciile oferite în online. 

Să ne gândim la tine. Vrei să îți creezi un website al tău. Dar nu ai cunoștințele necesare și cel mai probabil nici timp. Așa că intri pe internet și cauți anumite servicii care te pot ajuta cu acest lucru, care au instrumente de creare a unui website ușor de folosit și foarte intuitive.

Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare

Începe acum 

Deci practic tu vei folosi un serviciu produs de o altă companie, dar folosind elementele brandului tău. 

Conceptul de White Label website builder în marketing e destul de nou, devenind popular în ultimii ani. Cel puțin sub această denumire. 

Agențiilor de marketing le era destul de greu să furnizeze experiențe și servicii complete de marketing pentru clienții lor, pentru că asta însemna o forță de muncă mare, care să fie formată în interiorul agenției. Unele agenții sunt pur și simplu prea mici ca să poată furniza toate serviciile pe care marketingul digital le poate oferi. Iar acesta este locul și momentul în care white labelling își găsește scopul.  

Deci cum funcționează mai exact?

Să zicem că o companie produce o platformă white label prin care tu să te poți ocupa de publicitatea pentru produsul tău. Ce trebuie tu să faci este să „decorezi” platforma lor astfel încât să se potrivească nevoilor tale: adaugi brandul tău, culorile, elementele vizuale, iconițe, logouri. După toate acestea, vei putea folosi platforma și toate datele în conformitate cu propriile tale condiții. 

Destul de simplu, nu?

 

Avantajele funcției white label 

Acum că știi la ce se referă acest concept, să vedem care ar fi avantajele funcției white label în cazul tău:

White Label îți permit să creezi un produs unic și să cucerești lumea publicității digitale

Salvezi timp și resurse

Dacă decizi să îți construiești propriul produs de la 0, fie că vorbim de ceva fizic sau de un software, ar dura luni de zile chiar și cu o echipă de oameni care știe ce are de făcut. Ar fi vorba de design, prototipuri, teste pilot, testare de bug-uri, toată partea de dezvoltare și implementare, experiența clientului, poziționare și promovare.  

Iar când vine vorba de timp, cu toții am vrea să avem mai mult. 

Tocmai de aceea, white labeling vine ca o soluție prin care tu poți folosi o platformă și un serviciu deja existent, iar timpul salvat îl poți investi în promovare, branding și îmbunătățire. 

Același lucru este valabil și când vine vorba de costuri. White labeling necesită costuri mult mai reduse, prin comparație cu dezvoltarea unui produs de sine stătător. Să investești într-o soluție deja existentă e mult mai puțin costisitor decât să cauți o întreagă echipă de programatori și designeri. 

 

E ușor de folosit și nu ai nevoie de skilluri specifice 

Soluțiile white label sunt deja gândite și produse ca să îți satisfacă nevoile. 

Și asta într-un mod cât se poate de ușor. 

Ideea din spate este să te ajute, nu să te încurce.

Tocmai de aceea, interfețele sunt intuitive și prietenoase, pentru ca tu să nu trebuiască să investești timp în a învăța să folosești o platformă sau să programezi, ci în a-ți dezvolta brandul și strategiile de marketing cât mai bine. 

E ca și cum ai avea un expert la îndemână non-stop, care te ajută să îți pui ideea în practică. 

 

Îți permite să faci ce știi tu mai bine 

În momentul în care brandurile sau start-up-urile sunt puse în poziția de a ieși din zona lor de specialitate și a face lucruri pentru care ies din zona lor de competență, de cele mai multe ori, rezultatele nu sunt pe măsura așteptărilor. 

Entuziasmul și inițiativa sunt două lucruri extraordinare, dar când vine vorba de dezvoltare de software și creare de website, experiența cântărește mai greu. 

 

Soluțiile White Label nu sunt ca prima variantă a unui scenariu, care trebuie să mai fie rescrisă sau corectată, în speranța că în cele din urmă va ieși ceva bun. Acestea sunt platforme gata de a fi folosite oricând și care pot genera bani imediat. În plus, dacă ceva merge greșit, dezvoltatorii platformei respective se vor ocupa imediat de asta. 

Deci fie că ești bun la SEO și vrei ca platformele de tipul white label să aibă grijă de partea de website, sau tot ce vrei tu să faci este să scrii și altcineva să se ocupe de promovare, tu te poți focusa pe ce ești cel mai bun și pe ce îți place să faci, în timp ce aceste platforme au grijă de toate celelalte. 

 

Clienții tăi vor fi mulțumiți 

E un lucru dovedit faptul că soluțiile White Label atrag clienți loiali și construiesc relații puternice și de durată cu aceștia. 

Și e ușor să înțelegem de ce: clienții au nevoi. Și ei caută ca acestea să fie satisfăcute repede, ușor, sigur și fără mult efort. Dacă ei vor găsi toate acestea altundeva, fii sigur că nu vor sta mult pe gânduri sau să aștepte până tu îți vei dezvolta propriile produse sau platforme. Soluțiile White Label o să fie mereu acolo ca să te ajute pe tine să îți loializezi clienții și să le furnizezi cele mai bune servicii.  

 

Totul e controlat de tine

Unul din cele mai solide avantaje ale acestui concept este că tu îți poți construi brandul pe baza unui software deja existent. Dincolo de alte tipuri de afaceri și francize în care folosești numele altcuiva, platformele de White Label îți permit să creezi un produs unic și să cucerești lumea publicității digitale în calitate de om de afaceri. 

Ca să concluzionăm, trebuie să ne amintim câteva cuvinte cheie: accesibilitate, ușurință, profit, clienți mulțumiți, eficacitate și pragmatism. 

Toate acestea se află sub cupola soluțiilor de tipul White Label. 

Și ce început mai bun dacă nu crearea unui site web cu ajutorul unui white label website builder precum Webwave?

Click aici ca să vezi singur practicabilitatea tuturor avantajelor de care am vorbit mai sus.

Autor: Patrunjel Eduard

Cele mai citite articole. 

 

 

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

    

 

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

 

Urmărește-ne pe: