Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

Urmărește-ne pe:

Programul WebWave.

Prețuri. 

Materiale. 

Companie.

Ce este dropshipping-ul?

 

Dropshipping-ul este o modalitate din ce în ce mai populară prin care oamenii de afaceri la început de drum aleg să facă bani. Într-o piață atât de mare, cu o evoluție constantă a e-commerce-ului, este normal ca oamenii să-și dorească să se extindă pe mai multe paliere.

Pentru a putea să începi o afacere în domeniul dropshipping-ului, ai nevoie de un magazin online. Din fericire, WebWave îți va transforma site-ul web într-un magazin online simplu, cu ajutorul căruia să poți începe afacerea ta de dropshipping.

Dropshipping-ul a evoluat, în principal, odată cu existența Amazon-ului sau a site-urilor mari din China, precum AliExpress. Astfel, oamenii care voiau să facă dropshipping își creau o prezență online, listau anumite produse și apoi începeau să vândă, cu o durată de livrare mai mare. 

În articolul de azi, o să discutăm despre dropshipping - ce este, cum funcționează dropshipping-ul, care e rolul magazinului tău și ce e necesar pentru un magazin care funcționează în zona de dropshipping.

Să începem!

Conținutul articolului:

(Fă click pe link pentru a ajunge la partea corespunzătoare a articolului)

  1. Ce înseamnă dropshipping?

  2. Cum funcționează dropshipping-ul?

  3. Care este rolul magazinului tău online atunci când faci dropshipping?

  4. Cât de mari sunt investițiile necesare în crearea unui magazin de dropshipping?

  5. Cât de profitabilă este forma de magazin online pe bază de dropshipping?

 

Ce înseamnă dropshipping?

Dropshipping-ul este o metodă de vânzare practicată cu preponderență în SUA și Europa de Vest, însă care a început să apară și în România. În cazul unui magazin care practică dropshipping-ul, acesta nu are produsele fizic, în stocuri, în propriul depozit. În schimb, magazinul de dropshipping cumpără produse doar după ce primește o comandă directă.

Aceste produse sunt cumpărate de la un vânzător care are stocuri extrem de mari la un preț mic și apoi magazinul de dropshipping își adaugă adaos-ul. Produsul comandat nici măcar nu ajunge în magazinul de dropshipping. Depozitul trimite coletul direct la cel care a comandat produsul.

Astfel, tu acționezi doar ca magazinul din mijloc - nu vezi niciodată produsele, ci doar intermediezi comanda.

 

Cum funcționează dropshipping-ul?

Cele mai comune abordări ale dropshipping-ului sunt: găsirea unui furnizor destul de mare pe nișa pe care îți dorești să activezi, care ar fi de acord să lucreze în acest mod de lucru și care ți-ar oferi prețuri competitive sau folosirea unor aplicații care să îți ofere șansa să te conectezi direct cu mulți furnizori, pentru a putea oferi o gamă cât mai diversă.

Din păcate, în România, acest tip de aplicație nu există. În schimb, furnizorii deschiși la noi business-uri sunt din ce în ce mai mulți, odată cu creșterea mediului antreprenorial în România. Totuși, nu spune nimeni că trebuie să te limitezi la România.

Există o șansă foarte mare să găsești ceea ce ai nevoie în alte țări, cum ar fi Polonia, Estonia, țări reconuscute deja pentru gradul mare de digitalizare. Acolo o să găsești cu siguranță depozite disponibile să lucreze cu tine. De asemenea, poți opta și pentru depozite mai îndepărtate, dar există șansa ca produsele să ajungă mult prea greu pentru a fi un business sustenabil.

Dar, cum funcționează dropshipping-ul pentru client. Ei bine, acesta plasează o comandă pe magazinul tău online, acesta transmițând direct către colaboratorii tăi sau către furnizorii tăi comanda respectivă. La rândul lor, aceștia pregătesc comanda pentru livrare și o trimit direct către consumator. Astfel, tu rămâi doar omul din mijloc.

Ce este dropshipping-ul? - Articol de Blog. WebWave
12 iulie 2022

Care este rolul magazinului tău online atunci când faci dropshipping?

După cum am menționat deja, magazinul tău este punctul de legătură între client și produsul pe care și-l dorește. Tu nu ai nevoie de stocuri sau un buget mare atunci când începi această colaborare. 

Astfel, rolul magazinului tău ar trebui gândit din perspectiva marketing-ului - știi deja că ai produse pe care le poți vinde, cum faci să aduci cât mai mulți oameni pe site-ul tău web, ca să cumpere de la tine?

Dacă nu ești familiarizat cu lumea marketing-ului, poți începe prin a citi blog-urile WebWave din acest domeniu. Experții noștri au scris zeci de articole din domeniul marketing-ului care cu siguranță te vor ajuta pe viitor.

 

Cât de mari sunt investițiile necesare în crearea unui magazin de dropshipping?

În ceea ce privește deschiderea unei afaceri, primele nelămuriri vin, clar, din zona de bugetare. Cât de scump este? Sunt pregăti să-mi asum acest risc al unei investiții atât de mari?

Din fericire, dropshipping-ul este probabil cea mai avantajoasă metodă prin care poți începe un business nou. Bugetul tău trebuie să fie unul minim, deoarece ai nevoie doar de un site web. Acolo, te putem ajuta noi, dar știi deja asta. Costurile sunt minime - trebuie doar să faci un abonament WebWave premium și, la cât de simplă e platforma, în câteva zile o să ai deja propriul tău magazin online.

Apoi, analizează care sunt costurile de marketing pe care le poți susține sau dacă vrei ca strategia ta să fie una organică, concentrată doar pe conținut de calitate și optimizarea motoarelor de căutare cu ajutorul cuvintelor cheie specifice. 

Orice ai alege, asigură-te că ești cât mai sincer, deoarece vrei să ai un business profitabil, nu să ieși în pierdere.

 


 

Astfel, rolul magazinului tău ar trebui gândit din perspectiva marketing-ului 

 


 

Cât de profitabilă este forma de magazin online pe bază de dropshipping?

Răspunsul este scurt - foarte profitabilă, dacă ești profesionist și-ți alegi partenerii potriviți. O rată mare de retururi poate duce la o mare problemă - tot profitul tău se pierde din cauza retururilor. 

Astfel, asigură-te că oferi produse de calitate, la prețuri corecte și ești constant acolo pentru clienții tăi. Ca să ai această asigurare, trebuie să întreții o relație atât cu furnizorii tăi, cât și cu clienții tăi.

Sperăm că articolul de azi te-a ajutat să-ți găsești direcția, iar dacă vrei să îți deschizi un dropshipping store, te așteptăm pe WebWave să-ți creezi primul tău site web. Click mai jos.

Autor: Patrunjel Eduard

Alătură-te celor 429 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare

Începe acum 

Cele mai citite articole. 

Panoul Webmaster

Înregistrare

Logare