Crearea de conținut pentru e-mail marketing este foarte importantă în ziua de azi pentru că reprezintă un instrument eficient de comunicare cu utilizatorii. Eficiența mesajelor e-mail rezultă din capacitatea acestora de a capta atenția utilizatorilor.
În cazul rețelelor de socializare ca Facebook, utilizatorii sunt bombardați de semnale și notificări care le distrag atenția: un prieten a postat un film video din vacanță, altcineva a publicat ce mănâncă, iar seara accesazi link-urile către posturile de blog.
În această avalanșă de informație, este foarte ușor să uiți de vechiul instrument de promovare online: e-mail marketing.
Cuprins articol:
Definiția exactă este următoarea - acțiunea de a trimite un mesaj comercial, de obicei către un grup de persoane, prin e-mail. Permite contactul pe termen lung cu destinatarul și, prin urmare, se poate dovedi a fi un instrument excelent pentru menținerea și îmbunătățirea relațiilor cu foști sau actuali clienți. De asemenea, încurajează persoanele interesate inițial de un anumit segment de produse să profite de oferta unei anumite companii.
Prin intermediul marketingului prin e-mail, se creează o relație specială între client și marcă, deoarece mesajele îi sunt adresate direct. Adesea, la e-mailuri sunt adăugate cadouri - reduceri la magazin sau cărți electronice gratuite.
Programul pentru creare site-uri, WebWave, permite crearea paginilor web în plină libertate. Poți începe procesul de creare site web de la o pagină curată sau folosește un șablon.
CREEAZĂ SITE-UL PROPRIU GRATUIT
Marketingul de conținut se axează pe crearea, publicarea și distribuirea de conținut care va interesa grupul țintă. Acesta ajută la creșterea loialității clienților față de brand, creând relații de durată cu aceștia. În loc să vândă, conținutul în e-mail marketing se concentrează pe schimbul de informații valoroase și asigură și un UX (user experience) de calitate.
După cum vezi, marketingul prin e-mail și marketingul de conținut au un lucru în comun: este vorba de crearea loialității prin partajarea conținutului. Deci, e-mailul este canalul perfect pentru a începe activitățile de conținut - ai nevoie de o listă de contacte cu adrese pe care apoi, le vei „ pune la treabă ”.
Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare
Nistor Ioana GeorgianaNistor Ioana GeorgianaCu toate acestea, înainte de a crea primul conținut de e-mail marketing, trebuie ții cont de mai multe aspecte importante:
Specificarea unui obiectiv - gândește-te la ce vrei să obții trimițând mesajul. Încerci să convingi oamenii care utilizează deja oferta ta să cumpere un serviciu premium? Sau poate dorești ca un fost client să încerce din nou achiziția? Stabilirea unui obiectiv va face acțiunile mai eficiente.
Scrierea clară - dacă mesajele tale nu sunt scrise clar, nimeni nu va dori să le citească. Amintește-ți că scopul final al conținutului este interesul destinatarului. Nu trebuie să-l descurajezi cu propoziții complexe și limbaj dificil.
Crearea de conținut interesant - cititorii tăi nu vor să citească același lucru pentru a suta oară. Pentru a crea conținut atractiv, trebuie să cunoști foarte bine domeniul în care activezi. Citește forumuri, alătură-te grupurilor tematice pe Facebook, participă la întâlniri din industrie. Apoi, poți crea rapid o listă de subiecte importante pentru destinatari.
Experiența vizuală - este o modalitate excelentă de a atrage atenția. Când creezi o grafică, nu uita că obiectivul tău este în primul rând să afișezi conținutul. „Artificii” vizuale pot interfera cu acest lucru, motiv pentru care un mesaj simplu dar bine conceput permite destinatarului să absoarbă cu ușurință textul.
Optimizarea conținutului mesajului la un grup specific de destinatari va contribui la creșterea eficienței operațiunilor. Iată două modalități prin care poți realiza acest lucru:
Împărțirea listei abonaților în segmente - împărțirea listelor în mai multe categorii, ca de exemplu locația, vârsta, sexul, comportamentul și interesele este primul pas în realizarea și integrarea e-mailului și a marketingului de conținut.
De asemenea, poți crea segmente mai avansate și poți să ai în vedere un UX fără greșeli. Este o idee bună să clasifici publicul în funcție de tipul de conținut care le place. Pentru a face acest lucru, le poți oferi un centru de preferințe sau poți utiliza o analiză avansată a statisticilor.
Crearea unui conținut de calitate este una dintre cele mai bune metode de a întări relația online cu utilizatorii tăi!
Menținerea „vocii” brandului tău pe toate canalele de comunicare - dacă ai primi un newsletter de la noi, plin de emoticoane și complet roșu? Ai crede că ceva nu este în regulă, deoarece o astfel de formă intră în conflict cu designul grafic al site-ului nostru. Dacă dorești ca mesajul tău să ajungă la cititor, trebuie să te asiguri că „vocea” brandului tău rămâne consecventă!
E-mailurile eficiente nu există fără conținut atractiv, însă crearea de conținut care să atragă și să funcționeze nu este ușoară. Totuși, este necesar doar de angajament și, respectând aspectele descrise mai sus, vei câștiga rapid experiența necesară.
După cum am menționat anterior, pentru a începe cu marketingul prin e-mail ai nevoie de o listă de persoane cărora le vei trimite mesaje. Cel mai bun mod de a ajunge la un număr mare de cititori este de a rula site-ul tău web, unde îi vei încuraja să se aboneze la lista de corespondență. Dacă nu ai încă propriul tău site, îl poți crea cu ușurință în WebWave, gratuit!
Autor: Nistor Ioana Georgiana
Materiale.
Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.
Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00
Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave
Urmărește-ne pe: