Logare

Înregistrare

Panoul Webmaster

Cum creezi un logo pentru un brand?

26 mai 2020
Strategii de promovare afacere, cum îți promovezi afacerea?

Care a fost ultima dată când ai dat peste un brand extrem de interesant, dar care nu avea un logo? Te pot lăsa să te gândești încă zece zile, și tot nu vei ajunge la o concluzie. De ce?

Brandurile care contează au un logo. De fapt, toate brandurile au un logo! Acea iconiță, de multe ori extrem de minimalistă, este unul din puținele moduri pentru a diferenția o afacere de alta. 

Pentru cei care nu beau Cola în general, nu există nicio diferență între Pepsi și Coca-Cola în ceea ce privește gustul. Ce diferențiază cele două brand-uri, pentru majoritatea populației? Brandingul. Mai exact, logo-urile! 

Poveștile din spatele unei creații de logo atât de important sunt nenumărate și extrem de interesante, iar dacă acest lucru vă pasionează, internetul este plin de astfel de istorisiri. Astăzi, o să discutăm mai mult despre cum poți să creezi propriul tău logo, care sunt recomandările noastre pentru crearea de logo, câteva programe speciale pentru așa ceva și informații tehnice despre conceptul de logo, cum ar fi mărimea acestuia!

Asigură-te că-i oferi afacerii tale prezentarea necesară prin crearea unui site web de prezentare foarte bine optimizat pentru SEO și care are un design clar și ușor de navigat! Folosește astăzi WebWave pentru site-ul afacerii tale!

Conținutul articolului:

  1. Ce este un logo?

  2. Recomandări pentru crearea unui logo

    1. Care este scopul logo-ului tău?

    2. Găsește-ți inspirația pentru logo-ul tău.

    3. Atenție la culori și font!

  3. Programe pentru creare de logo gratuit

    1. Canva

    2. Ucraft

    3. TailorBrands

    4. Hipster Logo Generator

  4. Informații

 

Ce este un logo?

După cum am spus deja, logo-ul este unul din cele mai importante elemente pentru brandul tău. Într-o singură imagine și câțiva pixeli se pot ascunde semnificațiile afacerii tale, propunerea ta unică pentru clienți, ocupația principală a afacerii tale sau valorile în care brand-ul tău crede cu tărie.

Un logo este un diferențiator. Acesta creează, în mintea consumatorului, un folder mic unde se află afacerea ta. În momentul în care un client îți vede logo-ul, folderul este accesat iar clientul știe deja ce trebuie să știe despre brandul tău, dacă a mai luat contact cu el.

Sau cel puțin, asta ar trebui să facă un logo. De multe ori, însă, unele logo-uri sunt atât de generale și de șablonate, încât este prea greu pentru clienți să facă distincția. Revenind la exemplul Coca-Cola și Pepsi. Totdeauna o să știi pe care îl bei. Pepsi e albastru, Coca-Cola e roșu. Pepsi e un cerc colorat, Coca-Cola e un font cursiv. Tot timpu o să știi ce alegi.

Gucci și Channel - logouri similare

Sursă: Digital Synopsis

Însă în cazul Gucci și Channel, dacă nu ești un fan înrăit al acestor brand-uri, cum poți să le distingi? Sunt destul de asemănătoare, iar oamenii în 2020 au un nivel de atenție extrem de redus.

Deci, un logo trebuie să fie un diferențiator între brandul tău și branduri concurente. Trebuie să fie o imagine care să rămână în minte. Deși e ambiguu, asta e singurul lucru pe care logo-urile importante îl au în comun!

 

Recomandări pentru crearea unui logo

Care este scopul logo-ului tău?

Înainte de a crea un logo, trebuie să te gândești clar care este scopul acestuia? Vrei să explice clientului mai multe despre tine? Vrei să fie ceva care să rămână în minte? Poate că dorința ta este ca acest logo să facă clientul să rămână mirat în fața logo-ului tău!

Gândește-te foarte bine la scopul acestuia, în relație cu scopul afacerii tale! Trebuie ca cele 2 scopuri să se întrepătrundă, nu să fie separate. 

 

Găsește-ți inspirația pentru logo-ul tău.

Dacă sunteți mai mulți oameni implicați în afacere, avem o sugestie. Adunați-vă la birou sau la cineva acasă și faceți o sesiune în care discutați fiecare idee în parte. Treceți pe hârtie orice idee vă poate veni. 

Apoi, ajungeți la un consens. Inspirația vine mai ușor dacă sunt mai mulți oameni prin preajmă.

De asemenea, un sfat practic ar fi să te uiți la ce face concurența ta. Să fim serioși, nu o să reinventezi roata cu logo-ul tău. Dar ceea ce fac alte afaceri îți poate arăta o direcție sau pot sta ca exemple de ”așa nu!”.

Un logo trebuie să fie un diferențiator între brandul tău și branduri concurente

Atenție la culori și font!

Trebuie să fii foarte atent la acestea 2 în general, dar în cazul unui logo, trebuie să acorzi o atenție specială! Culorile pot reprezenta un cadru de aducere aminte pentru clienți. De asemenea, fontul poate fi unul din motivele pentru care brandul tău este recognoscibil.

Există șansa să faci și alegeri mai puțin corecte. De exemplu, dacă ai un brand de jucării de copii, poate că un logo total negru nu este cea mai bună alegere.

 

Programe pentru creare de logo gratuit

Canva - program pentru creare logo

Canva

Una din cele mai cunoscute platforme pentru editare de imagini, pe lângă cele de la Adobe (Photoshop, Illustrator), Canva este o opțiune gratuită pentru a crea un logo de la 0. Aceasta vine cu niște posibilități foarte interesante, cu o librărie mare plină de elemente și poze stock pe care le poți folosi, plus fonturi extrem de curate pentru logo-ul tău.

Deși Canva e gratuit de folosit, există opțiunea premium, care deblochează multe alte elemente pentru logo-ul tău. Această opțiune nu este extrem de costisitoare, iar primele 30 de zile sunt gratuite, în cazul în care vrei ceva mai special.

Ucraft - program pentru creare logo

Ucraft

Din nou, un program pentru creare de logo-uri gratuit! Ucraft este un program cu o interfață foarte simplă, extrem de ușor de folosit, care vine cu elemente foarte interesante pentru logo-uri!

Dacă ai nevoie de logo în format SVG, te va costa 10$, dar programul în sine este gratuit!

TailorBrands - program pentru creare logo

TailorBrands

TailorBrands este un program destul de cunoscut. Aceștia au bugete de marketing mari, iar acest lucru le permite să ajungă în fața noastră, cu ajutorul reclamelor plătite.

Acesta este un program cu plată, pe baza de subscripție lunară. Cea mai ieftină este 4 dolari, cea mai scumpă 13 dolari. Prețul este unul decent, iar programul este foarte interesant de folosit, având mai multe capabilități decât cele 2 amintite deja mai sus!

Dacă ai nevoie de un program mai extravagant, TailorBrands este soluția pentru logo-ul tău.

Hipster - program pentru creare logo

Hipster Logo Generator

Ultima noastră recomandare este probabil și cea mai ușor de folosit. Este un generator simplu, în care nu ai foarte multă libertate, dar care îți poate crea un logo foarte interesant fără ca tu să ai nevoie de cunoștințe de design.

Pașii pe care trebuie să-i urmezi sunt extrem de simpli, dar o să te lăsăm pe tine să te convingi de asta!

 

Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare

Începe acum 

Informații tehnice despre logo-ul tău

Aici o să discutăm puțin despre dimensiunile pentru website, pentru diferite platforme sociale, pentru favicon și care este formatul perfect pentru logo-ul tău!

 

În ceea ce privește dimensiunile, acestea trebuie să fie astfel:

Website: 

  • Pentru orizontală - 250px x 150px sau 400 px x 100 px

  • Pentru verticală - 160px x 160px

Facebook:

  • Postări cu imagini: 1200 x 630 px

  • Imagine de cover: 820 х 312 px

  • Poză de profil: 170 х 170 p

Instagram:

  • Postări cu imagini: 1080 x 1080 px

  • Poză de profil: 110 x 110 px

  • Stories: 1080 x 1920 px

YouTube:

  • Imagine de thumbnail: 1280 x 720 px

  • Poză de cover: 2560 x 1440 px

  • Poză de profil: 800 x 800 px

Pentru favicon, dimensiunile recomandate sunt 16px x 16px; 32px x 32px sau 48px x 48px.

În cazul în care vrei să printezi logo-ul (vrei să faci căni, tricouri sau ai stickere pe care vrei să le lipești prin oraș), ai nevoie de format pentru vectori (EPS, PDF, AI). Pentru mediul digital, ai nevoie de format SVG, PNG, JPG.

Sperăm că articolul nostru este exact ce aveai nevoie pentru a crea un logo pentru afacerea ta și a da drumu la treabă. Dacă ai nevoie și de un site web, știi deja la cine să apelezi!

Asigură-te că-i oferi afacerii tale prezentarea necesară prin crearea unui site web de prezentare foarte bine optimizat pentru SEO și care are un design clar și ușor de navigat! Folosește astăzi WebWave pentru site-ul afacerii tale!

Autor: Patrunjel Eduard

Cele mai citite articole. 

 

 

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

    

 

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

 

Urmărește-ne pe: