Pagina de start a magazinului online îl distinge de concurență. De cele mai multe ori, acesta este locul unde ajung inițial clienții care vizitează un website. Până la 25% dintre persoanele care intră în contact cu magazinul dvs. pentru prima dată iau o decizie de cumpărare doar pe baza aspectului și a funcționalității acestuia. Prin urmare, merită să acordați o atenție deosebită acestui element atunci când vă creați magazinul online. Din această postare, veți afla ce elemente ar trebui să fie incluse pe pagina principală a unui magazin online. De asemenea, veți afla exemple specifice de magazine online bine concepute. Nu trebuie să proiectați singur site-ul. Mai mult, puteți găsi cele mai bune exemple de web design al paginii de start a unui site web în creatorul WebWave.
Dacă doriți ca magazinul afacerii dvs. să atragă clienți, ar trebui să includeți câteva elemente personalizate pe pagina de pornire. Eficiența site-ului dvs. va depinde de utilizarea acestora în proiectul dvs. și de calitatea acestuia. În WebWave veți găsi exemple ale celei mai bune pagini de start, incluzând elementele necesare. Nu uitați că prima impresie contează foarte mult în UX! Alegeți constructorul nostru de site-uri și surprindeți-vă clienții!
Pagina de start îi întâmpină pe clienții dvs. atunci când intră pentru prima dată pe site. Gândește-te la ce ar trebui să fie pe pagina de start a magazinului tău. Ce se vor aștepta clienții să vadă? Ce îi va face să treacă mai departe pentru a răsfoi mai departe ofertele dumneavoastră? Răspunsurile la aceste întrebări vă vor ajuta să determinați cum doriți să arate pagina de start a magazinului dvs. Alegeți o paletă de culori și urmați tendințele. Pagina de destinație este o evoluție binevenită care se așteaptă să se traducă într-o creștere a achizițiilor și încurajează oamenii să rămână pe pagină. Designul simplu și brandingul sunt aspecte cărora merită să le acordați atenție. Pagina principală și site-ul trebuie să fie ușor de utilizat. Aflați despre un design web excelent al paginii de start.
Atunci când creați orice site web, trebuie să îl priviți din punctul de vedere al persoanei care îl va utiliza. Experiența utilizatorului reprezintă experiența generală atunci când se utilizează site-ul web. Interfața cu utilizatorul se referă la interfața cu utilizatorul, adică la elementele utilizate pentru interacțiunea acestuia cu site-ul web. De aceea, pagina dvs. de pornire trebuie creată cu cea mai mare grijă și atenție. Consultați blogul nostru pentru mai multe informații despre cele mai bune practici UX pe site.
Propunerea de valoare reprezintă beneficiile pe care clientul le va obține prin utilizarea ofertei tale. VP răspunde la întrebarea: "De ce ar trebui să folosesc această ofertă anume?". Ar trebui să fie o caracteristică care să vă diferențieze de concurență. În cazul magazinelor online, acest lucru este foarte important. Concurența pe piață este acerbă și multe companii mai mici și mai mari se luptă pentru clienți.
Propunerea de valoare va depinde de modelul de afaceri adoptat. Poate că oferiți produse unice, realizate la comandă, sau puteți livra marfa în mai puțin de 24 de ore. Nu uitați să evidențiați avantajul pe care clientul nu îl va găsi la concurență. Acest lucru va face ca oferta dvs. să fie unică.
Acesta este unul dintre cele mai importante aspecte ale experienței utilizatorului (UX), despre care am scris mai sus. O navigare bine concepută facilitează găsirea rapidă a unui produs. Trebuie reținut că timpul joacă un rol semnificativ aici și dacă clientul pierde prea mult din el, va părăsi rapid magazinul. Există mai multe elemente pentru o navigare bună.
Cele mai bune exemple de design al paginii de start trebuie să fie adaptate și pentru utilizarea pe dispozitive mobile. Este o necesitate în lumea mobilă de astăzi. O pagină care nu se afișează corect pe un telefon se va închide rapid, iar utilizatorul va trece la alta. Rămâneți la un design curat. Cele mai bune practici presupun ca site-ul să nu distragă atenția unui potențial client de la produs. Prea mulți stimuli, pop-up-uri și alte elemente de design pot distrage atenția de la ceea ce este cel mai important. Alegeți WebWave și proiectați cea mai bună pagină de pornire.
Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare
O listă de produse bine planificată facilitează găsirea acestora. În cazul în care oferta magazinului este mică și constă în doar câteva articole, le puteți prezenta pur și simplu unul peste altul.
În cazul unei oferte mai largi, va fi necesar să împărțiți lista de produse în categorii. Site-ul Best Buy este un bun exemplu pentru o astfel de soluție. Chiar dacă aici puteți găsi o cantitate uriașă de articole, navigarea este ușoară.
Acest element este deosebit de util atunci când un potențial client caută un anumit articol (de exemplu, un model de telefon selectat sau un tricou roșu de mărime M). Este bine ca motorul de căutare să afișeze sugestii atunci când utilizatorul introduce fraza. Site-ul ASOS poate fi distins în acest punct.
Distingând produsele individuale din întreaga ofertă, veți facilita alegerea clientului. Recomandările de produse pot lua diverse forme:
Recomandări interesante pot fi găsite pe site-ul Decathlon. În acest caz, utilizatorilor li se oferă produse grupate în categorii în funcție de scopul lor - pentru traseul montan, pentru apă etc. De asemenea, putem remarca împărțirea ofertei în funcție de profilul clienților - femei, bărbați și copii.
Procesul de cumpărare în majoritatea magazinelor online este similar. Clientul selectează produsele care ajung în coșul de cumpărături. Apoi, utilizatorul merge la pagina de rezumat, unde poate verifica corectitudinea comenzii și alege opțiunea de expediere și plată.
Utilizatorii sunt obișnuiți cu această formă de cumpărături. Prin urmare, nu merită să o schimbăm. Ar trebui să existe o pictogramă a coșului de cumpărături pe pagina principală a magazinului dvs. online. Făcând clic pe ea, utilizatorul poate vizualiza achizițiile și poate plasa o comandă. Paginile de pe site-ul dvs. ar trebui să fie curate și simple.
Pictograma coșului de cumpărături ar trebui să fie vizibilă. De cele mai multe ori, aceasta este plasată în bara de sus a paginii.
Clienții cumpără cu ochii. Acest principiu funcționează și pe internet. Prin urmare, fotografiile produselor ar trebui să fie plasate pe pagina principală a magazinului. Acestea trebuie să fie originale. Imaginile descărcate de pe alte site-uri web scad poziția site-ului în rezultatele căutării și, mai presus de toate, pot ridica și îndoieli în ceea ce privește drepturile de autor.
Prin urmare, este mai bine să decideți să cooperați cu un fotograf. Puteți încerca, de asemenea, să faceți singuri fotografii. Echipamentele de calitate corespunzătoare sunt din ce în ce mai ieftine, iar persoanele care sunt interesate de fotografie își pot asuma această sarcină.
Pagina principală a magazinului online îl distinge de concurență. De cele mai multe ori, acesta este locul unde ajung inițial clienții care vă vizitează site-ul. Până la 25% dintre persoanele care intră în contact cu magazinul dvs. pentru prima dată iau o decizie de cumpărare doar pe baza aspectului și a funcționalității acestuia.
Acesta este un câmp în care puteți plasa mai multe elemente grafice care se mișcă automat sau atunci când faceți click pe un buton. Acest element ajută la prezentarea dinamică a ofertei și permite prezentarea exactă a mai multor produse într-un singur loc.
Este, de asemenea, un loc bun pentru a prezenta oferte speciale, reduceri sau promoții. Sliderul este unul dintre cele mai atrăgătoare elemente ale paginii de start a unui magazin online. Cel mai bine este să puneți în el maximum 4-5 grafice.
Acest element discret joacă un rol foarte important. Acesta este locul unde utilizatorii vor căuta cele mai importante informații despre magazinul dumneavoastră. Un subsol de pagină bine conceput va crește credibilitatea site-ului dumneavoastră. Acesta ar trebui să conțină cel puțin câteva dintre următoarele elemente.
Se întâmplă ca clienții să aibă nevoie de informații suplimentare sau de ajutor în alegerea unui produs. În footerul paginii este bine să puneți o filă care să se refere la locul unde pot găsi răspunsuri la cele mai importante întrebări, un formular de contact cu departamentul de servicii pentru clienți etc.
Acesta este un alt element care ar trebui să se afle în footer. Utilizatorii magazinului nu se așteaptă întotdeauna doar la ajutor. Contactul va fi cu siguranță căutat și de potențiali angajați sau parteneri de afaceri. Prin urmare, este necesar să se furnizeze o adresă de e-mail și un număr de telefon.
Deși cumpărăturile online devin din ce în ce mai sigure, încă se pot găsi escroci. Prin urmare, dacă doriți să câștigați încrederea clienților, furnizați detaliile adresei biroului dumneavoastră. Datorită acestui lucru, clientul poate vedea că magazinul dvs. există în realitate.
Pagina de start a unui magazin online este unul dintre principalele elemente care determină eficiența acestuia. Pentru un sfert dintre utilizatorii care vizitează pentru prima dată site-ul web, este singurul factor în momentul în care decid dacă vor folosi sau nu oferta. Indiferent dacă creați un site web pentru dumneavoastră sau acționați ca designer de site-uri web white label - trebuie să țineți cont de elementele menționate mai sus. Indiferent dacă creați un site web pentru dvs. sau faceți bani din dezvoltarea web, puteți utiliza șabloane de site-uri web gratuite pentru a vă ușura și accelera efectiv munca.
Având grijă de o experiență bună pentru utilizator și de tendințele populare de design și plasând elementele potrivite pe pagina principală a magazinului dvs. veți atrage clienții și îi veți face mai dispuși să cumpere.
Autor: Dragoș Suciu
Materiale.
Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.
Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00
Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave
Urmărește-ne pe: