Verificarea unui site web este crucială pentru succesul oricărui mediu online. Fie că ai un blog, site de business sau o platformă internă, site-ul tău web trebuie să fie destul de bine optimizat încât să fie ușor de găsit atât de clienți, cât și de motoarele de căutare.
Fără un program de analiza SEO, șansele ca site-ul tău să fie găsit scad considerabil, deoarece nu știi exact unde este problema cu site-ul tău. De asemenea, domain authority-ul (autoritatea domeniului) este un factor foarte important pentru site-ul tău, deoarece arată motoarelor de căutare dacă ești sau nu de încredere. În cazul în care autoritatea este una puternică, șansele ca oamenii să ajungă pe site-ul tău cresc considerabil!
În articolul de astăzi, o să analizăm câteva instrumente de audit SEO, checkere de domain authority, testare a vitezei site-ului tău și responsivitatea site-ului tău mobil.
Conținut:
După cum probabil știi deja, importanța unei strategii SEO bune este extrem de mare, deoarece aceasta reprezintă una din puținele metode de a aduce oameni pe site-ul tău gratuit. Practic, optimizarea motoarelor de căutare te clasează pe tine și site-ul tău peste site-urile din același domeniu, care au conținut asemănător.
Pentru a observa cât de bună este strategia ta, atât ca idee, cât și ca execuție, ai nevoie de câteva site-uri specifice care să scoată în evidență problemele, dar și ceea ce faci deja foarte bine.
Primele două instrumente vin de la Google, iar Search Console este cheia ta pentru o analiză SEO detaliată. Acest instrument îți permite să verifici ce au căutat oamenii care au ajuns pe site-ul tău, măsoară traficul site-ului tău și îți scoate în evidență problemele pe care site-ul tău le-a întâmpinat.
Folosit împreună cu Search Console, acestea vor asigura succesul site-ului tău din perspectiva motorului de căutare Google. În interiorul Google Analytics, poți vedea date statistice extrem de interesante pentru site-ul tău, cum ar fi locația de unde îți accesează oamenii site-ul, de pe ce canal ajung ei acolo (căutări Google, reclame plătite, Social Media) și în ce oră din zi accesează ei site-ul tău.
De asemenea, și WebWave a dezvoltat un instrument extrem de util pentru tine, dacă ai site-ul făcut cu ajutorul nostru. Acest instrument îți va analiza orice subpagină sau articol și îți va spune ce ai greșit, ce ai făcut bine sau ce ar trebui încă puțin optimizat. Chiar ar trebui să încerci acest tool!
Neil Patel este unul din cei mai cunoscuți marketeri de pe nișa de SEO, iar acest lucru l-a propulsat ca o autoritate în acest domeniu. El a dezvoltat un instrument numit SEO Analyzer, care este total gratuit și care îți analizează site-ul, urmărește ce backlink-uri ai, verifică care este scorul domeniului tău și apoi îți poate recomanda câteva cuvinte cheie despre care să scrii în continuare pe blogul tău.
Acest instrument este unul extrem de complex și îți poate da un raport extrem de detaliat despre problemele pe care site-ul tău le are, cum ar fi titlul sau heading-ul lipsă.
Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare
Autoritatea domeniului are o formulă de calcul puțin cam complicată, însă în esență, aceasta este o formulă a tuturor site-urilor care au link-uri către site-ul tău și autoritatea acestora. Practic, aici ar merge foarte bine proverbul ”Cine se aseamănă, se adună.”. Dacă site-urile care scriu despre tine sunt de încredere, autoritatea domeniului tău va crește!
Ahrefs domain checker îți va analiza site-ul și va observa care este contactul tău cu alte site-uri cu o autoritate crescută, ca mai apoi să îți recomande ce ai putea să faci pentru a crește autoritatea domeniului tău.
Cei de la Moz îți analizează și cuvintele cheie și cât de bine sunt folosite în interiorul conținutului tău, pe lângă celelalte caracteristici pe care le are în comun cu Ahrefs.
Gtmetrix este un instrument care îți va măsura viteza cu care se încarcă site-ul tău. Acest lucru este extrem de important pentru optimizarea motoarelor de căutare. De asemenea, clienții tăi vor aprecia atunci când site-ul tău se încarcă mai repede decât cel al concurenței tale.
Insights este dezvoltat de Google și este extrem de ușor de folosit. Doar introdu site-ul tău și vezi cât de rapid este site-ul tău, care sunt categoriile unde ai putea să îmbunătățești site-ul tău!
52% din traficul online este pe telefoane
În ziua de astăzi, este extrem de important să ai un site pregătit și pentru dispozitivele mobile. 52% din traficul online este pe dispozitive mobile.
Google îți oferă un test să vezi dacă site-ul tău este pregătit pentru folosirea pe mobil. Dacă nu, poate ar fi bine să te interesezi mai mult despre asta și să îți transformi site-ul în unul mobile-friendly.
Acest instrument este foarte interesant, deoarece îți arată site-ul tău în diferite rezoluții, în funcție de dimensiunea telefoanelor de pe care este accesat site-ul!
Aceste 11 instrumente sunt speciale alese pentru nevoile site-ului tău. Suntem siguri că măcar câteva dintre ele, dacă nu toate, te vor ajuta foarte mult pentru a-ți optimiza site-ul! Îți urăm mult succes în continuare!
Dacă nu ai încă un site, însă simți că pierzi trenul digital al afacerilor și că ai avea nevoie de unul, WebWave îți oferă o platformă foarte simplu de folosit și gratuită, în care îți poți crea un site foarte repede. Așa, ai acces la tot ce se întâmplă în interiorul site-ului tău. Click aici pentru a începe aventura cu WebWave!
Autor: Patrunjel Eduard
Materiale.
Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.
Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00
Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave
Urmărește-ne pe: