Logare

Înregistrare

Panoul Webmaster

5 lucruri la care să fii atent când creezi un magazin online

21 aprilie 2020

Data actualizării:

Numele și prenumele autorului:

În ziua de astăzi, una din cele mai profitabile afaceri pe care poți să le ai este crearea unui magazin online (e-commerce store). Content Management Systems (CMS) precum WebWave fac din crearea unui magazin de e-commerce un lucru rudimentar, simplu, și pe care orice persoană îl poate face.

Dacă vrei să-ți creezi astăzi un magazin online, WebWave vine în întâmpinarea ta cu template-uri pentru magazine online și suport constant în crearea propriului tău site web. Click aici pentru mai multe detalii.

Alătură-te celor 230 000 de utilizatori, care creează site web gratis și fără cunoștințe de programare.

Programul pentru creare site-uri, WebWave, permite crearea paginilor web  în plină libertate. Poți începe procesul de creare site web de la o pagină curată sau folosește un șablon.

CREEAZĂ SITE-UL PROPRIU GRATUIT

Presupun că dacă ai dat click pe acest link, vrei să-ți faci un site web, cu scopul de a vinde pe acesta. Un magazin online, ca să fim mai exacți. După cum am spus, crearea unui magazin online nu este extrem de grea. Bineînțeles, îți va lua mai mult timp decât în cazul unui simplu blog, dar și profitul care poate veni pe urma acestui magazin online va fi unul mare.

Însă există, totuși, câteva lucruri la care trebuie să fii foarte atent atunci când ți-ai pus în cap să-ți construiești un site web. Astăzi o să discutăm doar despre cinci din ele, pe care noi, la WebWave, le considerăm cele mai importante! Hai să începem!

Conținutul articolului

  1. Ce înseamnă Sales Funnel și cum poți să te folosești de acest concept pentru ca magazinul tău online să aibă succes? 

  2. Cum atragi oamenii în magazinul tău online?

  3. Ajută-ți clientul să-și aleagă produsul perfect pentru el

  4. Arată-i clientului tău că oferta ta este cea mai bună pentru el

  5. Funcțiile de e-commerce sunt importante, dar nu de ajuns! UX-ul e mult mai important

Ce înseamnă Sales Funnel și cum poți să te folosești de acest concept pentru ca magazinul tău online să aibă succes

Ce înseamnă Sales Funnel și cum poți să te folosești de acest concept pentru ca magazinul tău online să aibă succes? 

Sales Funnel sau Pâlnia Vânzărilor reprezintă, practic, o pâlnie. Aceasta reprezintă călătoria pe care clientul tău o parcurge, până ajunge un client fiidel. Ea arată cam așa:

  1. Awareness se referă la momentul în care oamenii tăi își dau seama că au o problemă sau o nevoie, iar aceștia trebuie să caute un produs care să le rezolve acea problemă. Atunci aceștia îți vor găsi brand-ul sau magazinul tău!

  2. Interest face referire la faptul că după ce oamenii au intrat în contact cu magazinul tău online, aceștia doresc să fie, într-o anumită măsură, educați în ceea ce privește problema lor. Blog-urile sau e-book-urile educaționale acoperă o mare parte din acest interest.

  3. Consideration arată că, după ce oamenii au fost convinși că au o problemă și că există o soluție, e de datoria ta să îi arăți că soluția ta este cea mai bună din toate cele prezente pe piață.

  4. Conversion e penultima parte din funnel și se referă la momentul în care clientul tău chiar cumpără produsul. Aici, trebuie să lucrezi foarte mult la pagina de checkout, încercând să-i oferi utilizatorului o experiență cât mai plăcută, rapidă și simplă.

  5. Partea de advocacy face referire la ideea de word of mouth. Adică partea în care îți transformi clientul dintr-un simplu cumpărător într-un promotor al afacerii și produselor tale, datorită serviciilor excelente pe care le oferi și modului în care gestionezi relația cu acesta.

Foarte important de ținut minte - în cursul acești pâlnii vei pierde oameni. Cei mai mulți oameni sunt la primul stadiu, iar cei mai puțini devin promotori ai afacerii tale. Așa funcționează acest proces, și nu ai ce să faci. Singurul lucru pe care tu poți să-l influențezi este să pierzi cât mai puțini oameni de-a lungul procesului, cu alte cuvinte să investești în UX și în conversiune!

Foarte multe persoane aleg să folosească multe plugin-uri de care ei au auzit doar lucruri bune.

Cum atragi oamenii în magazinul tău online?

Aici vorbim de prima parte a funnel-ului, mai exact cum adaugi oameni în pâlnia ta. Vom prezenta cele mai importante metode:

  1. Cea mai bună metodă este, în opinia noastră, strategia ta SEO. Bineînțeles, există și alte modalități pentru a îți umple pâlnia.

  2. Social Media poate fi o sursă bună de noi clienți. 

  3. De asemenea, reclamele plătite pot aduce oameni în funnel, însă campaniile acestea trebuie făcute cu băgare de seamă, pentru că există șanse să pierzi destui bani fără rezultate.

  4. De asemenea, în cazul în care nu ești o persoană rușinoasă, poate prezentarea produselor pe un canal de Youtube poate crește Brand Awareness-ul tău. 

  5. O ultimă încercare potrivită de marketing pentru a atrage oameni pe magazinul tău online poate fi crearea unei liste de e-mail-uri și promovarea produselor în acea listă.

 

Ajută-ți clientul să-și aleagă produsul perfect pentru el

De multe ori, clientul nu știe exact de ce are nevoie. Da, poate că știe că are nevoie de un telefon, dar nu este chiar sigur ce memorie ar trebui să aibă acel telefon. Dacă are nevoie de un model DUAL-Sim sau nu. Poate că are nevoie de un telefon pe care să poată edita video-uri, însă nu știe exact unul destul de puternic pentru aceste lucruri.

Astfel, cu ajutorul blog-ului tău, poți crea articole educative pentru clienții tăi, care să-i ajute la alegerea produsului perfect. De asemenea, scrierea de blog-uri te va ajuta să aduci câți mai mulți oameni pe site, prin SEO.

 

Arată-i clientului tău că oferta ta este cea mai bună pentru el

Asta nu e neapărat un lucru foarte simplu. Dar, cu puțină muncă, sunt sigur că oferta ta va fi înaintea competitorilor tăi. 

  1. În primul rând, asigură-te că fotografiile produselor tale sunt cât mai calitative. 

  2. De asemenea, descrierea produselor trebuie să fie o combinație între beneficiile pe care produsele tale le oferă și chestiuni tehnice, care ar putea convinge oameni mai experimentați în domeniu.

  3. Un alt punct foarte important este asigurarea unei comunicări cât mai bune între client și magazinul tău. Dacă aceștia au o problemă cu produsul, e de datoria ta să o rezolvi cât mai repede!

Funcțiile de e-commerce sunt importante, dar nu de ajuns! UX-ul e mult mai important

Funcțiile de e-commerce sunt importante, dar nu de ajuns! UX-ul e mult mai important

Foarte multe persoane aleg, atunci când își construiesc un site de e-commerce, să folosească multe plugin-uri de care ei au auzit doar lucruri bune. Da, acestea sunt importante, dar nu sunt de ajuns pentru o experiență cât mai plăcută a utilizatorului pe site-ul tău.

Asigură-te că investești destul de mult timp și atenție în experiența utilizatorului și nu îți îngreunezi utilizatorul cu plugin-uri care nu ajută la nimic!

 

Acestea au fost cele cinci lucruri la care ar trebui să fii atent atunci când creezi un magazin online. Tu ce ai mai adăuga la această listă?

Dacă vrei să-ți creezi astăzi un magazin online, WebWave vine în întâmpinarea ta cu template-uri pentru magazine online și suport constant în crearea propriului tău site web. Click aici pentru mai multe detalii.

Articole similare pe care trebuie să le citești:

Autor: Patrunjel Eduard

 

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

    

 

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

 

Urmărește-ne pe: