Logare

Înregistrare

Panoul Webmaster

Cele mai citite articole. 

Începe acum 

Alătură-te celor 480 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare

Care este scopul unui landing page

Scopul principal al unui landing page este de a convinge utilizatorii să facă o anumită acțiune, cum ar fi înregistrarea, cumpărarea unui produs, descărcarea unui fișier sau completarea unui formular. 

De cele mai multe ori este vorba despre generarea lead-urilor (persoanelor interesate de un anumit produs), de a transforma utilizatorii în clienți potențiali.

Al doilea scop al landing page-ului este de ajuta autorii site-ului să îmbunătățească performanța landing page-ului furnizând informații despre sursa și intenția utilizatorilor. De obicei se creează mai multe versiuni ale landing page-ului pentru testare, măsurarea performanței și alte acțiuni.

 

Landing page – când o folosim?

Conform definiției, un landing page este prima pagină pe care un vizitator ajunge prin intermediul unor activități promoționale. Acesta este adevărul, dar nu toată lumea știe că nu orice landing page către care ești redirectat atunci când dai click pe o reclama sau un link promoțional este chiar un landing page bun, un landing page în adevăratul sens al cuvântului. În această parte a articolului vom prezenta câteva recomandări importante pentru crearea unei pagini web de destinație.

 

Pentru diferite promoții

Succesul în afaceri depinde adesea de găsirea unui echilibru între reducerea costurilor și creșterea profitului, între clienții veniți în urma campaniilor promoționale și obținerea unui câștig economic. De aceea, din ce în ce mai multe companii folosesc testările A/B pe pagini de destinație cu diferite prețuri, pentru a alege cea mai bună variantă de investiție.

Landing page-ul este un instrument excelent pentru a obține cunoștințe despre clienți și despre preferințele acestora. În plus, un astfel de instrument vă permite să personalizați oferta în funcție de nevoile clienților, fără a fi necesară modificarea website-ului principal de fiecare dată.

Când se folosesc mai multe canale de marketing

Când se folosesc mai multe canale de marketing

Internetul vă pune la dispoziție o gamă largă de canale prin care puteți atrage clienți - Facebook, Twitter, Google AdWords, Pinterest, Instagram. Dar fiecare canal de comunicare cu utilizatorii este diferit. Unii utilizatori folosesc Facebook, alții vin de pe Twitter și alții sunt persoane care fac click pe anunțurile AdWords din rezultatele căutării Google. Din acest motiv, este puțin probabil ca utilizatorii acestor canale să aibă aceleași așteptări și să răspundă aceluiași mesaj. Printre altele, acesta este motivul pentru care 75% dintre companii se străduiesc să creeze conținut pe site-urile lor.

Landing page-ul are un obiectiv clar definit. De aceea, este un instrument ideal pentru atragerea utilizatorilor prin reclame online. Landing page-ul corespunde mesajului din reclamă, dar întotdeauna există un formular pe această pagină de destinație pe care utilizatorul ajunge din reclamă.

Așa cum spuneam, nu este nevoie să se modifice întregul site web sau oferta sau să se renunțe la posibilitatea de a efectua diverse comunicări prin diferite canale. Trebuie doar să creați o pagină de destinație care să corespundă ofertei și preferințelor grupului țintă. O pagină separată pentru fiecare canal sau o pagină pentru fiecare campanie.

 

Când sunt mai multe forme de promovare

Unii cumpărători preferă livrarea gratuită. Așa cum alții preferă o reducere ce crește direct proporțional cu valoarea coșului de cumpărături. Cea mai bună metodă de a identifica preferințele grupului țintă este testarea A/B a mai multe pagini de destinație, care să cuprindă diverse oferte.

Când se cunosc preferințele, se poate aplica o strategie conform căreia fiecare campanie va avea propriul landing page, pe care vor continua ulterior testele.

Când o companie dorește să obțină date despre clienți

Când o companie dorește să obțină date despre clienți

Landing page-ul nu se folosește numai în testările A/B în scopul colectării de date despre clienți. Landing page-ul este un instrument foarte eficient în generarea de lead-uri. Obiectivul paginii de destinație este acela de a strânge date de contact ale unor potențiali clienți, mai degrabă decât de a vinde.

Un utilizator care nu numai cumpără, dar are și un contact regulat cu compania valorează mai mult decât un simplu cumpărător.

Companiile care folosesc landing page-uri mai elaborate pentru a aduna clienți colectează cu până la 200% mai mulți potențiali clienți decât cele care nu se străduiesc la fel de mult pentru obținerea datelor de contact.

 

Receta unui landing page bun

Ordine și organizare

Scopul principal al unui landing page este acela de a prezenta un produs sau serviciu anume. Pentru ca utilizatorii să convertească, pagina ar trebui să aibă un aspect simplu și intuitiv pentru ca oricine să poată să ajungă să facă acțiunea vizată.

Ce ne poate fi de ajutor? O schemă de culori potrivită și imagini cu rezoluție ridicată care arată bine indiferent de tipul de display. CTA-ul (eng. call to action - apel la acțiune) și un eventual formular de contact ar trebui să fie poziționate la începutul sau în centrul paginii. Mai mult de atât, toate elementele cheie pentru conversie ar trebuie scoase în evidență prin folosirea constrastelor. Apoi, totul, împreună cu titlurile și cele mai importante elemente, ar trebui să arate foarte bine și să atragă atenția utilizatorilor.

 

Titluri funcționale pe landing page

Titlul este fie primul lucru pe care cititorii îl observă atunci când intră pe o pagină web. Cu cât este mai exact, cu atât scopul paginii va fi mai ușor de înțeles. Pentru a prezenta un alt aspect al ofertei, se poate folosi un alt subtitlu.

Titluri funcționale pe landing page

Scurt și la obiect

Le putem cere vizitatorilor să completeze un formular aflat pe landing page de care vom avea nevoie pentru marketing. Trebuie reținut că astfel de formulare ar trebui să fie reduse ca dimensiune. Cu cât clienții vor avea mai multe rânduri de completat, cu atât vor scădea șansele unei conversii.

La fel se întâmplă și cu textul de pe o pagină web. Un landing page bun nu este locul în care să prezinți istoria companiei sau o listă cu premiile câștigate. Ar trebui să te concentrezi doar pe produs sau serviciu și orice cuvânt și secțiune ar trebui dedicate acestora.

Mai multe informații despre cum scrii pentru site web vezi în acest articol.

Companiile care folosesc landing page-uri mai elaborate colectează cu până la 200% mai mulți potențiali clienți

Încredere

Un landing page bun conține elemente care vor mări gradul de încredere al clienților. Desigur, ne referim la recomandări sau ratinguri ale produselor de pe site-ul tău. Părerile altor oameni vor convinge mai mult decât orice alt text de marketing.

Mai multe despre opiniile și recomandările clienților vezi acest articol.

 

Cunoaște-ți publicul

Care este publicul țintă al site-ului tău web: adulți, tineri, femei, bărbați? Oameni diferiți răspund diferit la aceleași elemente sau scheme de color. De obicei, femeile preferă culorile calde, în timp ce bărbații le preferă pe cele neutre. Design-ul unui landing page depinde de felul în care îți definești publicul țintă.

 

Landing page: rezumat

Landing page-ul este un tool util atunci când o companie dorește ca un vizitator să îndeplinească o anumită activitate. Indiferent că este vorba de o achiziție sau de obținerea unor date de contact, un landing page bun poate să îți îmbunătățească semnificativ rata de conversie. Folosirea comunicării este o metodă excelentă de a valorifica efectele marketingului și ale vânzărilor!

Nu ai nevoie de mult timp sau de mulți bani pentru a o crea pentru că nu va fi nevoie de un designeri grafici. Să creezi un landing page este mult mai ușor decât să creezi un site web obișnuit. Dacă vrei să creezi un landing page, o poți face fără probleme folosind WebWave. Cu ajutorul aplicației noastre de creare site-uri web, poți să proiectezi site-uri pentru promovarea produselor sau serviciilor. Desigur, noi te vom ajuta în cazul în care ai probleme sau nelămuriri.

Autor: Florentina Raicu / Paweł Krzywina / Elena Dumitru

23 august 2018
Cum îți promovezi afacerea?

Sunt multe tutoriale pe internet despre cum să realizezi o pagină de destinație – landing page. Dar ce este acest instrument și când îl putem folosi?  

Cuprinsul articolului:

  1. Ce este un landing page?

    1. Cum arată un landing page?

    2. Care este scopul unui landing page

  2. Landing page – când o folosim?

    1. Pentru diferite promoții

    2. Când se folosesc mai multe canale de marketing

    3. Când sunt mai multe forme de promovare

    4. Când o companie dorește să obțină date despre clienți

  3. Receta unui landing page bun

    1. Ordine și organizare

    2. Titluri funcționale

    3. Scurt și la obiect

    4. Încredere

    5. Cunoaște-ți publicul

  4. Landing page: rezumat

 

Ce este un landing page?

Dicționarul nostru de marketing online a adoptat deja termenul "landing", dar este important să explicăm ce este mai exact. 

Landing page se poate traduce ca "pagină de destinație" - prima pagină pe care „aterizează” un utilizator din exterior, atras pe site în cadrul anumitor acțiuni de marketing. Însă pentru a înțelege mai bine ce este un landing page este important să descriem modul în care arată acest tip de subpagini și scopul acestia.

 

Cum arată un landing page?

Un landig page este într-o anumită măsură izolat de întregul site. Mai exact acesta poate fi publicat chiar și pe un alt domeniu. Această subpagină este lipsită de cea mai mare parte a elementelor de navigarea site-ului.

La fel putem observa un număr limitat de elemente pe această subpagină - totul pentru a maximiza eficiența realizării scopului paginii de destinație.

Un landing page trebuie să corespundă următoarelor cerințe:

  1. Un landing page include un mesaj simplu pe care îl trimitem utilizatorilor noștri. Aceasta promovează un produs, serviciu sau operațiune și demonstrează toate avantajele acestora.

  2. Un landing page ar trebui să arate clar și simplu – rămâi la un subiect și oferă o explicație simplă pentru acesta. Scopul principal este acela de a atrage utilizatorii si de a-I încuraja să te cunoască mai bine și să profite de ofertă.  

  3. Un landing page trebuie să determine vizitatorii să facă o acțiune.

  4. Un landing page este o pagină formată din câteva secțiuni bine definite care prezintă un subiect într-un mod convingător.

 

Landing page – ce este și de ce este util?

Companie.

Materiale. 

Prețuri. 

Programul WebWave.

Urmărește-ne pe:

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00