Google, cel mai popular motor de căutare din lume, în decurs de câteva secunde prelucrează 66 de mii de căutări din întreaga lume. Nu e uimitor că echipa Google caută modalități de a îmbunătăți motorul de căutare. Dacă cineva consideră, că în cazul poziționării nu se schimbă multe, peste puțin timp va observa diferențe cu ochiul liber. Multe indică faptul că afișarea rezultatelor căutării pe mai multe pagini, cu care ne-am deprins în anii precedenți, va fi înlocuită cu o altă tehnologie.
Google testează o soluție nouă, care v-a prezenta utilizatorilor următoarele rezultate fără necesitatea de a trece pe următoarele pagini. Tastarea butonului ”Mai multe”, care va fi amplasat sub pozițiile afișate, va încărca următoarele rezultate, iar utilizatorul va rămâne pe aceea-și pagină.
De-acum din decembrie 2017 se auzea despre testarea noii modalități de a afișa rezultatele căutării, însă doar acum aceasta a fost confirmată oficial de Google. Danny Sullivan a declarat pe Twitter, că cu puțin timp în urmă a fost oferit acces la noua interfață Google, unui număr mai mare de utilizatori. A informat la fel că schimbările vor fi aplicate doar pentru versiunea mobilă.
De aici rezultă, că Google tinde în direcția trecerii totale de la paginare la Infinte Scrolling. Desigur, nu merge vorba despre o versiune clasică Infinite Scrolling, unde putem scrola pagina fără sfârșit. În cazul Google, pentru a afișa următoarele rezultate, este nevoie de a tasta un buton. Și atunci, ca și în cazul unui Infint Scrolling clasic, următoarele rezultate sunt încărcate mai jos.
Mai întâi se vor încărca rezultatele organice, iar mai târziu pozițiile promo. Pentru cei care achită serviciile Adwords pentru a apărea în rezultatele căutării, aceasta înseamnă mai puțin loc pentru publicitate. Însă pentru utilizatori această modalitate este foarte avantajoasă.
Este oare această modalitate mai bună de cât paginarea? După datele statistice Infront Webworks, pe a doua pagină a căutărilor ajung doar 5% de utilizatori. Implementarea testelor poate mări această cifră: creșterea numărului de tastări și îmbunătățirea vizibilității în SERP (rezultatele căutărilor).
Noua tehnică va accelera analiza rezultatelor de către utilizatori - foarte probabil aceasta este cea mai importantă cauză a schimbărilor. Desigur nu avem nici o confirmare, că acest gen de soluții nu va apărea niciodată pe desktop, dar pentru dispozitivele mobile implementarea acestei tehnologii este logică. Afișarea rezultatelor căutărilor pe o singură pagină, elimină necesitatea de a încărca pagini noi, ceea ce simplifică căutarea. Din păcate, la moment nu cunoaștem cât timp Google planifică să continue testele și cât va implementa modificările.
Pe data de 2018-04-11, Google a confirmat oficial despre intenția de a implementa schimbările. Compania a confirmat la fel, că butonul ”Mai multe” va afișa mai întâi rezultatele organice iar mai apoi cele cu plată.
Soluția infinit scroling a fost de acum impălementată.
Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare
Temă interesantă? Următoarele articole Te vor ajuta să afli mai multe.
5 ani experiență în crearea paginilor web, jurnalist de afaceri prin profesie. Iubitor al limbii poloneze, tehnologiei noi, literaturii și sport.
Materiale.
Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.
Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00
Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave
Urmărește-ne pe: