Logo, WebWave - program pentru crearea site-urilor web

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave !

Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

Panoul webmaster

Acest WebSite a fost creat în totalitate cu ajutorul Platformei WebWave (Program Gratuit pentru crearea Site-urilor Web).
Această pagină utilizează module Cookie. Află mai multe

CUNOAȘTE-NE MAI BINE ÎN REȚEA

ÎNCEPE ACUM

EN

PL

PROGRAM

WEBWAVE

TUTORIALE

PREȚURI

PENTRU CLIENȚI

 

 

 

Cursuri online de creare site web

Testează programul nostru pentru creare site web și obține acces la cursul online gratuit. La înregistrare îți vom expedia un mesaj e-mail cu un click către înregistrare la cursul online. La acel curs vei afla cum poți crea un site web gratis, singur și fără cunoștințe de programare.

Testează gratuit

Imagine Header Articol WebWave
11/01/2022

Cum optimizezi un landing page?

Ce face un utilizator atunci când vrea să intre pe website-ul tău? În general, acesta aterizează din altă parte. Pentru a ateriza în siguranță pentru tine și afacerea ta, ar fi bine să-i pregătești un landing page pe care acesta să-l viziteze.

Lăsând metaforele la o parte, landing page-ul este pagina pe care clienții tăi vor intra atunci când vin de pe Google, Social Media, reclame plătite sau alte canale de marketing. Dacă nu ai încă un website creat, atunci ar fi bine să faci cunoștință cu WebWave, soluția perfectă pentru un website simplu și rapid. Vezi ce îți poate oferi platforma noastră!

Pentru multe site-uri web, landing page-ul este în general același cu prima pagină a site-ului web. Totuși, o parte din site-urile web doresc ca landing page-ul să fie ceva mai simplu, unde opțiunile clientului sunt limitate. În general, un landing page are un design atractiv, conținut scris calitativ și cu scopul de a vinde, și un singur buton cu un singur Call-to-Action. Astfel, acțiunile pe care clientul le poate face pe site sunt limitate, ceea ce în consecință înseamnă decizii mai simple pentru utilizatori.!

Astfel, ținând cont că numărul site-urilor web create cu ajutorul WebWave este într-o creștere constantă, ne-am gândit să te ajutăm să-ți și optimizezi landing page-ul. Dacă vrei să ai o campanie de reduceri sau poate lansezi o nouă colecție de produse ori un nou curs, un landing page poate fi soluția perfectă pentru website-ul tău!

Astfel, hai să vedem care sunt optimizările potrivite pentru landing page-ul tău, pentru a te asigura că viitoarele tale campanii au succes!

Conținutul articolului:

(Fă click pe link pentru a ajunge la partea corespunzătoare a articolului)

  1. Optmimizează SEO

  2. Optimizează pentru dispozitive mobile

  3. Conectezi Google Analytics

  4. Conectezi Hotjar

  5. Testează și optimizează cu ajutorul A/B Testing

  6. Nu-ți distrage utilizatorul 

  7. Testimoniale

  8. Folosește-te de Thank You Page pentru a încerca să faci o conversie nouă

  9. Optimizează-ți formularul

  10. Oferă garanții pe landing page-ul tău

  11. Verifică dacă elementele sunt poziționate corect

 

Optmimizează SEO

Optimizarea motoarelor de căutare știi deja cât e de importantă. SEO ar trebui făcut, indiferent de pagină, pe orice website, conform manualului, însă știm că nu tot timpul este facil. Sunt unele detalii mai complicate, însă asta nu înseamnă că trebuie neapărat să ții cont de ele.

Ca să începi cu ceva mai simplu, gândește-te la cuvintele cheie pentru care vrei neapărat ca site-ul tău web să ajungă în topul ranking-ului Google. Acele cuvinte cheie ar trebui să fie introduse în metatitlu, metadescrierea și heading-urile paginii web.

De asemenea, gândește-ți landing page-ul în heading-uri! Cele mai importante chestiuni (subtitlurile) încadrează-le în liniile de cod H1. Apoi urmează H2, H3 și așa mai departe. 

Un alt factor important din perspectiva SEO ar fi URL-ul landing page-ului tău. Și acesta ar trebui să fie cât mai relevant - așa că asigură-te că există măcar o parte din cuvântul cheie cel mai important și în URL-ul tău!

Alătură-te celor 420 000 de utilizatori, care creează site-uri web gratuit și fără cunoștințe de programare.

Programul pentru creare site-uri, WebWave, permite crearea paginilor web  în plină libertate. Poți începe procesul de creare site web de la o pagină curată sau folosește un șablon.

CREEAZĂ SITE-UL PROPRIU GRATUIT

Optimizează pentru dispozitive mobile

Dacă ești cititorul blog-ului WebWave de mult timp, știi deja cât de importantă este optimizarea pentru dispozitive mobile. Cum majoritatea persoanelor folosesc un smartphone și vizitează constant site-uri web cu ajutorul acestor dispozitive, e important ca site-ul tău să nu fie construit doar pentru accesarea de pe desktop.

Pentru asta, o soluție ar fi crearea unui landing page ce folosește tehnologia RWD (Responsive Web Design). Web builder-ul WebWave folosește această tehnologie și o face simplu de folosit pentru oricine, la o simplă apăsare de buton. Astfel, orice site web se încarcă corect și pe un dispozitiv mobile.

 

Conectezi Google Analytics

Un alt pas important pentru optimizarea landing page-ului tău ar fi conectarea sa la modulul Google Analytics. Acest instrument, dezvoltat de Google, este de departe cea mai performantă soluție pentru analizarea traficului de pe site-ul tău web. Nu doar că vezi câte persoane ți-au vizitat site-ul, dar setările îți permit să vezi și de unde au venit, cât timp au petrecut pe website, cât de interesați au părut și așa mai departe.

Astfel, dacă vrei să vezi ce succes are landing page-ul tău și dacă ești pe drumul cel bun, instalează-ți Google Analytics. Doar așa poți vedea ce succes are landing page-ul tău!

 

Conectezi Hotjar

Dacă vrei să mergi un pas mai departe cu analiticele site-ului tău web, atunci ar fi bine să conectezi Hotjar. Acest instrument înregistrează sesiunile utilizatorilor de pe site-ul tău web și îți permite să le revezi. De asemenea, Hotjar creează o hartă a landing page-ului tău și îți arată care sunt cele mai de interes butoane sau zone pentru utilizatorii tăi.

Un astfel de instrument este necesar pentru orice landing page care are ca scop vânzarea sau înscrierea pentru anumite servicii digitale. Cu ajutorul Hotjar vei putea să-ți dai seama care părți ale landing page-ului tău pot fi îmbunătățite.

Dacă ai instalat Hotjar și Google Analytics, A/B Testing-ul va merge fără cusur!

Testează și optimizează cu ajutorul A/B Testing

Conceptul de A/B testing este unul extrem de folosit în marketing. Acesta presupune schimbarea unui element minor (un cuvânt, culoarea unui buton, textul unui buton) și trimiterea acestei schimbări spre jumătate din utilizatorii tăi. Astfel, poți vedea care din landing page-uri performează mai bine și să o păstrezi doar pe aceea.

Dacă ai instalat Hotjar și Google Analytics, A/B Testing-ul va merge fără cusur!

 

Nu-ți distrage utilizatorul 

Utilizatorii tăi vor să facă un singur lucru pe landing page-ul tău. Mai bine spus, utilizatorii tăi ar trebui să vrea să facă un singur lucru pe landing page-ul tău. Dacă tu o să le oferi distrageri, atunci s-ar putea ca planul tău să nu meargă atât de bine.

Ce poți face? Nu le oferi deloc distrageri utilizatorilor. Nu înregistra site-ul pentru reclame Google, nu pune 4 butoane diferite și nu crea, prin design, distrageri clare.

 

Testimoniale

Testimonialele reprezintă, pentru un landing page, un alt punct foarte important. Dacă încerci să vinzi un curs, testimonialele foștilor cursanți ar putea fi foarte folositoare pentru cei ce vor să profite de oferta ta. 

Totuși, testimonialele care ajung pe landing page-ul tău ar trebui să fie cele mai bune și creative. Nu folosi testimoniale de tipul: “foarte frumos acest curs” - deoarece acestea nu reprezintă realitatea pe care tu dorești să o arăți posibililor tăi clienți.

Prin testimoniale, vrei să dovedești că produsul tău are aplicabilitate în viața reală și că un anumit grup țintă se poate bucura cu adevărat de el.

Optimizare landing page

Folosește-te de Thank You Page pentru a încerca să faci o conversie nouă

După realizarea unei comenzi, utilizatorul va fi trimis pe un Thank You Page. Acel Thank You Page reprezintă un mod oportun pentru realizarea unei noi conversii. Aceasta nu trebuie să fie neapărat una financiară, ci poate fi și o conversie din sfera marketing-ului digital (înregistrarea pentru un newsletter).

Totuși, conceptul de upsell vine mănușa paginilor de tipul Thank You. Practic, la finalul comenzii, le oferi niște chestii în plus clienților tăi, pentru o sumă modică. Această practică îți poate spori conversiile cu câteva procente garantat!

 

Optimizează-ți formularul

Formularul de contact poate fi un mod ideal prin care oamenii să ia legătura cu tine. Nu toate afacerile au un community manager, care să se ocupe de conturile de social media și care să răspundă la toate comentariile în parte.

Dar e-mail-urile de pe un formular de contact sunt foarte ușor de contorizat. Acestea pot reveni pe adresa ta de mail și le poți răspunde acolo foarte simplu, în funcție de data în care au intrat.

Din acest motiv, optimizarea formularului tău de contact este foarte importantă. Completarea lui trebuie să fie foarte rapidă, din acest motiv ar fi bine să ceri doar datele importante - e-mail, nume, prenume și poate un număr de telefon!

 

Oferă garanții pe landing page-ul tău

Un alt punct prin care îți poți convinge utilizatorii să devină clienți ar fi oferirea unor garanții - rambursarea banilor în cazul inconveniențelor, livrare în termen de 3 zile lucrătoare, produs de calitate superioară sau poate chiar mergi pe trendul ecologic.

Aceste garanții reprezintă, pentru utilizator, un alt punct de încredere. Dacă vede că oferi profesionalism, va fi mult mai înclinat să comande de la tine!

 

Verifică dacă elementele sunt poziționate corect

Elementele website-ului tău trebuie să aibă un loc clar. Fiecare trebuie să fie așezat corect, simetric, pentru a crea un tot unitar ce arată bine. Pentru asta, trebuie să verifici atent cum sunt așezate elementele și dacă acestea arată cum ar trebui să arate un site web realizat corect! 

Un landing page trebuie să fie creat rapid și să fie cât de simplu se poate. Pentru asta, folosește-te de programul pentru creare site-uri gratuit de la WebWave. Descoperă WebWave acum!

Articole similare pe care trebuie să le citești:

Autor: Patrunjel Eduard

WebWave - program pentru creare site web

Începe acum

PANOUL WEBMASTER

LOGare