Logo, WebWave - program pentru crearea site-urilor web

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave !

Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

Panoul webmaster

Acest WebSite a fost creat în totalitate cu ajutorul Platformei WebWave (Program Gratuit pentru crearea Site-urilor Web).
Această pagină utilizează module Cookie. Află mai multe

CUNOAȘTE-NE MAI BINE ÎN REȚEA

ÎNCEPE ACUM

EN

PL

PROGRAM

WEBWAVE

TUTORIALE

PREȚURI

PENTRU CLIENȚI

 

 

 

Cursuri online de creare site web

Testează programul nostru pentru creare site web și obține acces la cursul online gratuit. La înregistrare îți vom expedia un mesaj e-mail cu un click către înregistrare la cursul online. La acel curs vei afla cum poți crea un site web gratis, singur și fără cunoștințe de programare.

Testează gratuit

Imagine Header Articol WebWave
23/11/2021

Cum să faci un landing page?

Cât de des aterizezi pe o pagină web, te întrebi? Ei bine, de fiecare dată când ajungi pe o pagină web, ai aterizat, practic, pe ea. Fie dacă ajungi de pe social media, e-mail marketing sau dintr-un loc off-line, pagina pe care ai aterizat se numește un landing page. Pentru unele site-uri, acel landing page este tot timpul pagina de acasă, iar alte site-uri sunt exclusiv un landing page.

Vrei să știi cum să faci un landing page? Citește tot acest articol apoi vizitează landing page builder-ul nostru ca să îți poți crea primul landing page, simplu și rapid. Vezi cum chiar astăzi! 

În articolul de astăzi, vom discuta despre cum poți să faci un landing page. O să trecem prin cei 13 pași împreună, pentru a ne asigura că la finalul acestui articol, o să fii pregătit să faci primul landing page. Fii atent la scopul SMART, realizează un video explicativ, scrie clar și concis toate beneficiile produsului și multe alte sfaturi, în interiorul acestui articol!

Conținutul articolului:

(Fă click pe link pentru a ajunge la partea corespunzătoare a articolului)

  1. Stabilește un scop SMART

  2. Oferă ceva valoros

  3. Alege platforma pentru a crea un landing page

  4. Alege un template

  5. Limitează navigarea

  6. Adaugă un CTA puternic

  7. Fă acțiunea clară și ușoară

  8. Realizează un video explicativ

  9. Folosește imagini reale ale produsului

  10. Folosește-te de descrierea produsului/serviciului

  11. Scoate în față beneficiile produsului

  12. Scrie concis și convingător

  13. Impresionează prin design

 

Stabilește un scop SMART

În ultima perioadă, conceptul de scop SMART este din ce în ce mai folosit. Scopul sau obiectivul SMART face referire la 5 modalități prin care poți să te asiguri că setarea scopului tău este corectă, iar modul prin care ajungi să-ți îndeplinești scopul este unul cât mai eficient. 

Totuși, de la ce vine acronimul SMART? Specific, măsurabil, abordabil, relevant și încadrat în timp! Un obiectiv corect ar suna așa: Aș dori să creez un landing page funcțional pentru publicul meu țintă în următorii 2 ani. 

Dacă ai un scop SMART, crearea website-ului tău va începe cu dreptul și cu o fundație extrem de puternică! 

Alătură-te celor 405 000 de utilizatori, care creează site-uri web gratuit și fără cunoștințe de programare.

Programul pentru creare site-uri, WebWave, permite crearea paginilor web  în plină libertate. Poți începe procesul de creare site web de la o pagină curată sau folosește un șablon.

CREEAZĂ SITE-UL PROPRIU GRATUIT

Oferă ceva valoros

Nu poți să creezi un landing page fără să oferi ceva valoros. În mod normal, un landing page are ca obiectiv principal să crească vânzările cât mai mult. Totuși, dacă nu oferi ceva valoros - o reducere, un cupon, 2+1 gratis sau măcar chestiuni educative (e-books, white papers) pe care clienții tăi să le folosească constant! 

Fără ceva valoros, cum vei convinge utilizatorul să facă achiziția pe care i-o ceri sau măcar să-ți ofere adresa lor de mail? Nu poți!

 

Alege platforma pentru a crea un landing page

Bun, acum ți-ai găsit obiectivul SMART și ți-ai ales și ceva valoros, care să convingă utilizatorul că landing page-ul tău chiar merită să fie vizitat! Totuși, acum trebuie să începi cu crearea landing page-ului propriu zis. 

Primul pas atunci când vrei să creezi un landing page este alegerea unei platforme care să te ajute să-ți atingi obiectivele. De asemenea, atunci când alegi o platformă, este foarte important să fii atent dacă aceasta poate fi folosită și de persoanele care nu au neapărat cunoștințe vaste de codare. 

Noi îți oferim un sfat - alege o platformă simplu de folosit, care îți poate crea foarte ușor, printr-un drag&drop builder, un landing page perfect pentru website-ul tău! Descrierea aceasta se potrivește perfect platformei noastre, WebWave!

 

Alege un template

Fiecare platformă de website design ar trebui să îți ofere câteva template-uri din care tu poți alege pentru landing page-ul tău. Un template te va ajuta enorm, deoarece îți va oferi un schelet pe baza căruia tu să poți continua landing page-ul.

WebWave îți oferă foarte multe template-uri pe baza cărora poți să-ți creezi un landing page, asigurându-ne că ai cât mai multe alegeri, indiferent de domeniul tău. Vezi template-urile noastre acum.

Alege un template

Limitează navigarea

Ideea unui landing page este simplă - are un singur scop - conversia! Indiferent dacă vezi conversia ca achiziționarea unui produs, a unui curs sau doar obținerea unor adrese de mail, conversia este crucială.

Astfel, navigarea exagerată ar putea să deraieze clientul de la scopul său principal. Din această cauză, pe un landing page ar trebui să existe conținutul scris, imaginile sugestive, un buton de CTA și posibilitatea să dai scroll, pentru a citi tot conținutul - nimic mai mult. Abia apoi poți oferi clienților oportunitatea să îți viziteze website-ul! 

 

Adaugă un CTA puternic

Ești cititor recurent al blogului WebWave? Atunci probabil știi deja că CTA (Call-to-Action) este necesar atunci când ai un website sau un landing page cu pretenții de performanță. Un CTA, ca regulă, ar trebui să aibă 3 cuvinte și să fie încadrat în timp - Cumpără produsul astăzi!

Și design-ul butonului contează extrem de mult - astfel, alege atent culorile și modul în care arată butonul, pentru a te asigura că prezintă interes cât mai mare din partea utilizatorilor!

 

Fă acțiunea clară și ușoară

Dacă call-to-action-ul tău respectă deja regulile noastre, atunci acțiunea ta ar trebui să fie cât mai clară și ușoară. Totuși, și conținutul scris joacă un rol foarte important - așa că ar fi bine să nu complici prea tare descrierile cu idei care nu prea au relevanță pentru client!

De asemenea, acțiunea trebuie să fie cât mai clară - ne dai un e-mail în schimbul unui e-book, ne cumperi produsul și primești o reducere etc. Nimic complicat, nu oferi reduceri greu de înțeles!

Dacă call-to-action-ul tău respectă deja regulile noastre, atunci acțiunea ta ar trebui să fie cât mai clară și ușoară

Realizează un video explicativ

Un alt tip de conținut ce funcționează foarte bine pe un landing page ar fi videoclipul explicativ! Atunci când realizezi un video explicativ despre produsul tău, ții clientul mult mai mult timp pe landing page, timp în care șansele ca acesta să cumpere sunt mult mai mari! 

Poți crea chiar tu videoclipul, cu ajutorul unor instrumente precum Filmora sau Invideo, sau poți să angajezi o persoană care să se ocupe integral de el. Indiferent de modul pe care-l alegi, introducerea unui video va transforma landing page-ul total în ochii clientului!

 

Folosește imagini reale ale produsului

Dacă videoclipul poate părea puțin cam mult efort pentru tine, poți recurge la angajarea unui fotograf pentru a realiza imagini reale ale produsului tău. Acele imagini sunt cruciale, deoarece nu poți prezenta o chestie în poze, iar când clientul primește produsul să îi trimiți total altceva! Doar folosind poze reale vei crea un mediu de încredere între afacerea ta și clienți. 

 

Folosește-te de descrierea produsului/serviciului

Atunci când descrii produsul sau serviciul tău, asigură-te că realizezi o descriere reală, dar cât mai frumoasă a acestora. Pune în față cele mai mari beneficii ale acestora, care sunt punctele cheie pe care serviciul tău le rezolvă, nevoile care vor fi atinse odată cu folosirea produsului tău și care sunt funcționalitățile care vor transforma descrierea în realitate.

De asemenea, trebuie totuși să fii concis. Nu transforma descrierile în postări de blog sau în e-book-uri - știm că îți place propriul produs, dar clientului tău nu va citi 1000 de cuvinte despre acel produs!

 

Scoate în față beneficiile produsului

Funcționalitățile produsului tău sunt chestiunile tehnice pe care acesta știe să le facă sau le rezolvă - care e mărimea acestuia, cum trebuie folosit, ce inovații are. Acestea sunt importante, însă pentru un client cel mai important este beneficiul real al produsului. Adică, dacă-l folosesc, aceștia vor câștiga timp, vor economisi bani, viața lor se va schimba înspre bine etc. Acestea sunt beneficii - emoții pe care produsul le transmite clientului!

 

Scrie concis și convingător

După cum am spus deja, trebuie să scrii concis! Nimic lung, nimic plictisitor - spune-i clientului exact ce vrea să audă. De asemenea, asigură-te că textul tău îl va convinge pe client, fie prin beneficiile oferite, fie prin modul în care textul este scris! 

 

Impresionează prin design

În ultimul rând, design-ul landing page-ului tău este foarte important. Modul în care ți-ai pus în aplicare viziunea artistică asupra unei pagini web poate fi evidentă de la primul click pe acel site. Indiferent dacă tu ești atent sau nu la design-ul site-urilor, te asigurăm că cel puțin subconștientul tău face o diferență mare între design-ul de calitate și cel făcut pe grabă.

Cu ajutorul drag&drop builder-ului nostru, poți impresiona foarte ușor cu design-ul site-ului tău. Asigură-te că elementele vizuale sunt calitative și se integrează cât mai bine în toată povestea site-ului, iar că pagina ta de aterizare dispune de cât mai mult spațiu alb.

 

Ești pregătit să realizezi un landing page. Tot ce ți-a rămas este să îți faci cont pe WebWave pentru a începe procesul! Dă click mai jos!

 

Articole similare pe care trebuie să le citești:

Autor: Patrunjel Eduard

WebWave - program pentru creare site web

Începe acum

PANOUL WEBMASTER

LOGare