Logare

Înregistrare

Panoul Webmaster

Cum poți să te faci prezent online?

19 mai 2020
Ce este și cum creezi un landing page?

Marketingul online a schimbat fața publicității de la începuturile sale. A venit cu ceva nou, cu un suflu de încredere și atenție pe care consumatorul îl simte, cu o personalizare a fiecărei oferte. Lumea începe să nu mai creadă în publicitatea standard: avem nevoie să ni se arate opțiunile și motivele pentru care am achiziționa un produs sau serviciu, nu să ni se ”spună ce avem nevoie”, ca în perioada de aur a publicității.

Înainte, afacerile mici rămâneau de multe ori local, deoarece era aproape imposibil să ajungi regional sau național, dacă oamenii din restul țării nu aveau cum să audă de tine. Internetul a schimbat totul!

Asigură-te că-i oferi afacerii tale prezentarea necesară prin crearea unui site web de prezentare foarte bine optimizat pentru SEO și care are un design clar și ușor de navigat! Folosește astăzi WebWave pentru site-ul afacerii tale!

Acum, poți ajunge la oricine. Oricine din întreaga lume! Platforme precum Google, Facebook, plus site-urile web pe care poți să ți le faci chiar singur au capabilitatea de a fi accesate de oricine deține un smartphone, laptop sau tabletă. 

În articolul de astăzi, o să vedem cum poți ajunge să fii prezent în mediul online, cu ajutorul marketingului digital. De asemenea, vom încerca să vedem cum te poate ajuta web design-ul în strategia ta de promovare online și de ce implementarea unor sub-strategii pentru Facebook Ads și Google Ads o să te ajute mult, însă nu sunt foarte fezabile pe termen lung. 

O să facem o listă în funcție de dificultatea lor de implementare, iar tu o să analizezi și o să-ți dai seama care se potrivește cel mai bine pentru tine. Sfatul nostru este însă să combini aceste strategii, pentru a avea cât mai mult succes.

Conținutul articolului:

  1. Promovarea prin social media

  2. Campanii de e-mail marketing

  3. Platforme de promovare plătită

  4. Site online de prezentare

  5. Site web avansat

  6. Magazin online + funcții avansate ale site-ului

  7. Aplicația mobilă

  8. Informații esențiale pentru fiecare afacere

 

Promovarea prin social media

Acest aspect este probabil cel mai simplu de atins din perspectiva marketingului online. Platformele de social media sunt din ce în ce mai numeroase, iar utilizatorii se înmulțesc pe zi ce trece.

Sigur ai auzit deja de platforme precum Instagram, Facebook, Youtube. Însă ce știi despre Twitter, Snapchat, TikTok? Știai că până și WhatsApp-ul este considerat o platformă socială? 

Dacă stai să te gândești bine, prezența ta pe Facebook este bună, însă nu este strategia optimă. Sunt multe alte platforme unde sunt posibili clienți pentru tine, însă tu nu ești prezent acolo. Astfel, ei nu au de unde să te cunoască, așa-i?

Înainte de a merge și a crea cont pentru fiecare platformă, trebuie să fii atent la câteva lucruri. Platformele sunt diferite, fiecare în sinea ei are ceva aparte, astfel fiecare atrage un anumit public țintă. Facebook, acum, este considerată ”platforma bătrânilor”, deși e o greșeală, deoarece Facebook este în continuare cea mai mare platformă de Social Media. Orice afacere ai avea, probabil există oameni care să fie atrași de tine pe Facebook.

Instagram și Snapchat se încadrează foarte bine pe grupul țintă de 20-30 de ani. Aceștia au prins apariția acestor aplicații în tinerețe și continuă să le folosească și acum. Snapchat-ul este, totuși, ceva mai special, deoarece atrage și persoanele mai tinere, datorită contactului constant între utilizatori.

Twitter este o platformă text-based. Pozele nu contează atât de mult, este o limită de caractere la fiecare postare, iar postările sunt, în general, informative sau postări de opinie. 

Analizează-ți business-ul și vezi care din aceste platforme ți se potrivește. De asemenea, asigură-te că faci cross-promotion. Îți promovezi pe Instagram contul de Facebook și pe Facebook contul de Twitter. Așa, utilizatorii tăi pot urmări conținutul de pe fiecare platformă!

Sfatul nostru este să combini aceste strategii, pentru a avea cât mai mult succes

Campanii de e-mail marketing

Pentru a realiza campanii de e-mail marketing, trebuie să ai un cârlig pentru utilizatorii tăi. Poate fi un cod promoțional, un ebook gratuit despre un domeniu de interes sau doar promisiunea că articolele și e-mail-urile pe care aceștia le vor primi vor fi calitative și nu vor duce la epuizare consumatorul.

Articolul de mai sus este necesar de citit dacă vrei să faci campanii de e-mail marketing care aduc conversii, însă trebuie să știi un lucru înainte de a începe să faci astfel de marketing.

La fiecare dolar investit se întorc 47$ înapoi. E-mail marketing-ul are cea mai bună rată de retur a investiției din toate campaniile de marketing posibile. Problema este - procesul trebuie să fie optimizat foarte bine. 

Așadar, dacă vrei să faci e-mail marketing, asigură-te că știi deja despre ce vrei să scrii în newsletterele tale, că ai o modalitate prin care să trimiți aceste e-mail-uri (noi recomandăm Mailchimp, MailerLite sau FreshMail) și că ești capabil să strângi o bază de date consistentă din utilizatorii tăi, fie de pe site-ul tău web, fie de pe Social Media.

 

Platforme de promovare plătită

Acest punct intră perfect în relație cu punctul 1. Toate platformele pe care le-am amintit deja mai sus au și posibilitatea de a face campanii plătite. De asemenea, Google Ads este poate una dintre cele mai cunoscute platforme de reclame plătite.

Aceste reclame plătite pot avea un succes foarte mare, însă pe termen destul de scurt. Odată ce bugetul tău se termină, și reclamele se vor termină. De asemenea, doar 1% din persoanele care văd o reclamă dau click pe ea sau fac acțiunea pe care tu vrei să o facă. 

Un ultim lucru de menționat despre acestea e dacă tu ai vrea ca toți oamenii care te urmăresc să te cunoască doar pe aceste platforme sociale? Acestea își schimbă algoritmul foarte des, iar mulți din urmăritorii tăi nu vor putea vedea postările tale, deoarece nu o să le apară.

Astfel, dacă alegi să investești bani în promovare plătită, ar fi bine să direcționezi oamenii și către site-ul tău, nu doar către platformele de Social Media!

O ultimă paranteză pe care dorim să o deschidem, este faptul că deja la această etapă promovării contra plată în cadrul rețelelor terțe, este necesar să avem deja un site, sau un alt loc unde să primim utilizatori.

De ce? Pentru că utilizatorii interesați în cele mai dese ori vor face click pe link-ul din reclamă care va fi setat în text, imagine sau buton. Respectiv, este aproape firesc ca acești utilizatori să ajungă undeva, unde va găsi mai multe detalii despre companie. Este foarte bine când acest loc numit ”undeva”  nu va fi o pagină de Facebook ci un site. 

Mai multe detalii despre crearea site-urilor vor fi descrise în partea următoare a articolului.

 

Alătură-te celor 600 000+ de utilizatori și creează site-uri gratuit, fără cunoștințe de programare

Începe acum 

Site online de prezentare

Dacă te-ai gândit să-ți faci un site web însă ești abia la început și vrei să faci totul singur, noi îți recomandăm crearea unui site online de prezentare. Acest site este în general reprezentat care poate include o singură pagină 

O altă opțiune ar fi crearea unui Landing Page. Adică locul în care oamenii aterizează, în urma contactului cu tine - digital sau off-line. 

Acest site este caracterizat de simplitate și este foarte ușor de realizat. WebWave este locul perfect unde poți realiza un astfel de site, pentru a te asigura că nu apare deloc problema codului!

Pe un site de prezentare ar fi foarte bine să apară povestea afacerii tale, ce fac produsele tale și care sunt beneficiile acestora. De asemenea, aici poți capta e-mail-uri pentru campania ta de e-mail marketing, despre care am discutat deja la punctul 2!

Deși ușor de realizat și simplu, acest tip de site web este o necesitate pentru orice afacere care vrea să meargă un pas mai departe în mediul on-line. De ce?

Există 2 răspunsuri la această întrebare.

  1. Primul răspuns - pentru că oferă mai mult control asupra securității, imaginii de brand create și oferă drepturi de autor ferme asupra conținutului publicat. Da, drepturile de autor lipsesc în cazul majorității platformelor de social media. Din punct de vedere juridic, de cele mai multe ori rețele de social media sunt proprietarul conținutului publicat.

  2. Al doilea răspuns este că crearea unui site web este practic unica opțiunea de a atrage trafic din Google. De multe ori când administratorii unei afaceri decid să-și creeze un site, anume în momentul când ajung la concluzia că există mulți clienți în Google.

Deci poți alege răspunsul care-ți place mai mult, dar mesajul este clar: un site web îți vas fi de mare folos, chiar dacă e unul simplu.

 

Site web avansat

După ce ți-ai făcut un site web de prezentare, ar fi ideal să mergi mai departe puțin și să aplici ți alte funcții pentru site-ul tău. 

Una dintre ele ar putea fi crearea unui blog. Acesta va putea aduce noi utilizatori pe site-ul tău și va fi un motiv pentru care utilizatorii deja existenți să intre mai des pe site. Conținutul scris pe un blog trebuie să fie de calitate, iar dacă vrei ca site-ul tău să fie optimizat pentru SEO, citește articolul scris special pentru zona marketingului organic de către experții WebWave!

 

Magazin online + funcții avansate ale site-ului

Dacă ai o afacere care comercializează produse, un magazin online ar fi perfect pentru tine. Acesta îți va prezenta produsele într-un mod ordonat, pentru a asigura o experiență a utilizatorului cât mai bună!

Odată cu un magazin online, trebuie să apară și funcții mai avansate ale unui site, precum existența unui coș de cumpărături, colaborarea cu un serviciu care poate procesa plăți online, colaborarea cu o firmă de curierat. 

 

Aplicația mobilă

Aplicația reprezintă poate cel mai complicat punct din tot acest articol. Să realizezi o aplicație nu este la fel de ușor ca realizarea unui site, dar WebWave îți oferă câteva soluții mai simple.

Te invităm să citești acest articol pentru a știi mai multe despre aplicațiile mobile de tip PWA

O aplicație mobilă poate fi cel mai bun mod de a interacționa cu publicul tău, însă aceasta trebuie să funcționeze perfect. De asemenea, trebuie să vină cu ceva diferit față de tot ce are site-ul tău.

De multe ori, cele mai bune aplicații sunt cele interactive. Dacă vrei ca aplicația ta să funcționeze, asigură-te că interactivitatea este cât mai mare!

 

Informații esențiale pentru fiecare afacere

Orice ai face, trebuie să te asiguri că următoarele date despre afacerea ta există online: programul de lucru, datele de contact, dacă afacerea funcționează în perioade de criză, întrebări care pot apărea frecvent. 

Acestea vor ajuta clienții să găsească răspunsuri la întrebările lor, fără să fie nevoiți să te contacteze. În cazul în care totuși trebuie să o facă, ar fi bine să aibă datele de contact cât mai aproape!

Asigură-te că-i oferi afacerii tale prezentarea necesară prin crearea unui site web de prezentare foarte bine optimizat pentru SEO și care are un design clar și ușor de navigat! Folosește astăzi WebWave pentru site-ul afacerii tale!

Autor: Patrunjel Eduard

Cele mai citite articole. 

 

 

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

    

 

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

 

Urmărește-ne pe: