Inne artykuły:
Blog
Tu dowiesz się, jak zrobić stronę internetową.
Top 5
Cele mai populare postări din anul trecut.
Îndrumări periodice de webdesign
Vei primi 1 e-mail pe săptămână cu informație la tema proiectării paginilor web.
Abonarea înseamnă acceptarea regulamentului WebWave. Poți renunța în orice moment.
Blog
Alte articole:
Utilizatorii vizitează pagina web, pentru că au un anumit scop definit, într-o măsură mai mare sau mai mică. Doresc, de exemplu, să cumpere cizme, să afle ceva, să asculte muzică, sau treacă cu ochii asupra unor meme haioase. Dacă utilizatorul nu va găsi ceea ce îl interesează, foarte probabil că va părăsi pagina noastră și nu va căuta cu ochii legați. Nu putem admite așa ceva. Din păcate dese ori se întâmplă, ca designerii paginilor web să ascundă de cititori, neintenționat, cele mai importante informații. Mai jos vom prezenta câteva chestiuni, pe care utilizatorii le caută îndată ce intră pe pagina web.
Într-adevăr, mulți utilizatori ajung la pagina web pentru că știu ce caută. Uneori, însă, se întâmplă situații când obținem de la cineva un link direct către un produs concret. Atunci, dorim să citim descrierea acestui produs, cel puțin în câteva cuvinte. Deseori aflăm că un serviciu este foarte bun, înainte de a cunoaște ce prezintă însăși serviciul. Desigur, enumerarea avantajelor produsului sau serviciului sunt la fel foarte importante, dar nu și cele mai importante.
Chiar dacă pagina web este proiectată foarte bine, și oferă o experiență superioară utilizatorului, vizitatorul nu trebuie forțat să treacă prin toate compartimentele și descrierile de pe pagină în căutarea prețului. Prezentarea situației în mod clar, de la bun început ne oferă o credibilitate mai mare. Se întâmplă, ca materialele gratuite ”încearcă” să ascundă costul reale al statutului de membru sau costul abonamentului. Aplicarea taxelor ascunse și ridicarea prețului pot afecta foarte mult imaginea noastră.
Când clientul află cât costă de fapt, ceea ce îl interesează, se va gândi încă o dată dacă merită să plătească banii. Pentru a spori puterea persuasiunii putem aplica recomandări pe pagina noastră, să activăm intens în rețelele de socializare, sau să utilizăm servicii de marketing. Este nevoie să fim atenți la alegerea potrivită a combinației de instrumente care ne pot ajuta să convingem clientul potențial.
Paginile web comerciale trebuie să includă așa numitele ”Apele La Acțiune” (eng: ”Call To Action”). Butoanele pentru descărcare sau înregistrare ascunse pot descuraja în mod eficient un client deja hotărât.
Datele de contact trebuie să fie amplasate într-un loc bine văzut sau cunoscut de utilizator, de exemplu: în subsolul paginii, pe pagina ”Contact” din meniu, sau pe profilul de pe Facebook. Chiar dacă clienți au rareori întrebări referitoare la produsele noastre, trebuie să aibă mereu posibilitatea de a ne contacta.
De reținut este faptul că cel mai important element al paginii noastre este utilizatorul. Chiar și cea mai bine poziționată pagină în rezultatele motoarelor de căutare, ce oferă un produs de o calitate foarte înaltă, nu va oferi valoare adăugata, dacă nu se va avea grijă de confortul utilizatorului. Amplasând pe pagină informațiile de mai sus putem fi siguri, că răspundem la cele mai importante întrebări ale clienților potențiali.
Iar Dv-ă ce doriți să aflați în primul rând accesând o pagină web? Ce așteptări aveți? Vă invit la discuție în cadrul comentariilor.
5 ani experiență în crearea paginilor web, jurnalist de afaceri prin profesie. Iubitor al limbii poloneze, tehnologii noi, literaturii și sport.
Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave !
Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.
Acest WebSite a fost creat în totalitate cu ajutorul Platformei WebWave (Program Gratuit pentru crearea Site-urilor Web).
Această pagină utilizează module Cookie. Află mai multe
CUNOAȘTE-NE MAI BINE ÎN REȚEA
PROGRAM
wEBwAVE
Tutoriale
Prețuri
Pentru clienți